جبهه دموکراتیک سازمان آزادی بخش فلسطین اظهارات نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی درباره توقف شهرک سازی در ازای عادی سازی روابط با کشورهای عربی را گستاخی و نادیده گرفتن خرد عربی دانست.

واکنش جبهه دموکراتیک فلسطین به اظهارات نتانیاهو درباره توقف شهرک سازی در ازای عادی سازی روابط

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این جبهه در بیانیه‌ای اعلام کرد، اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی درباره عادی سازی روابط گستاخی بی حد و مرز و نادیده گرفتن خرد عربی است.

جبهه دموکراتیک فلسطین در ادامه این بیانیه اعلام کرد، اظهارات نتانیاهو در مورد عادی سازی با عربستان در ازای به تعویق انداختن شهرک سازی، همان حرفی است که وی هنگام صحبت از عادی سازی با امارات و امضای توافقنامه‌های ابراهیم [توافق نامه های عادی سازی با کشورهای عربی] زد. اما خیلی سریع به ویژه پس از اینکه مامور تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی شد، با گروه های مذهبی و فاشیستی متحد شد و روی برنامه هایش درباره الحاق کامل کرانه باختری، محاصره ملت فلسطین و راه های دور زدن شهرک سازی تاکید کرد، از این حرف های خود عقب نشست.

جبهه دموکراتیک ادامه داد، نتانیاهو وقتی دروغ ها و داستان های افتضاح خود را با بیان ذهنیت آشکار استعماری، فاشیستی و نژادپرستانه تکرار می کند، ذهنیتی که جهان عرب را تنها زمینه ای برای غارت منابع و تقویت موقعیت رژیم صهیونیستی را در اتحادش با هژمونی آمریکا می بیند؛ خرد عربی را نادیده گرفته و رهبران عرب را تحقیر می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که پاسخ به دروغ‌ها و ادعاهای نتانیاهو مستلزم آن است که کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی سازش کرده اند در مورد اشغالگر و دولت بعدی آن در جناح قتل، اعدام، خونریزی، مصادره زمین و سوء استفاده از مردم فلسطین تجدید نظر کنند.

این جبهه در پایان بیانیه خود اعلام کرد: مردم ما که گزینه های خود را در مقاومت همه جانبه ترسیم کرده اند، به خوبی از ماهیت دولت نتانیاهو و ماهیت پروژه های آن آگاه هستند، مقاومت از هیچ کوششی، فداکاری ها هرچه که باشد دریغ نمی کند، چرا که مقاومت آخرین دیوار ماست و از آن عقب نشینی نمی کنیم.

پیش از این نتانیاهو گفته بود در راستای عادی سازی روابط با کشورهای عربی و نیز یافتن راه حلی برای نزاع اسرائیل و فلسطین قصد دارد در ازای عادی سازی روابط با عربستان، برخی از پروژه های شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی را به تعویق بیندازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.