نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز امکانات و زیرساخت‌هایی که در شهر داریم هنوز توان مندی پاسخ گویی به همه نیازهای مردم و زائران وجود ندارد و باید تلاش کنیم زیر ساخت‌های متفاوت را در زمینه‌های مختلف فراهم کنیم.

زیرساخت‌های مشهد باید گسترش و پاسخ‌گوی نیاز همه مردم باشد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام پژمانفر در باره ده دی روز ملی مشهد اظهار کرد: مشهد به عنوان یکی از نقاط کانونی نه تنها جهان اسلام بلکه کره خاکی همیشه مورد توجه بوده است و رفت و آمدهایی که در طول تاریخ به مشهد داشته ایم و مورد توجه مردم بوده است و از نگاه هیچ تاریخ نویسی مورد غفلت واقع نشده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در این موضوع تمام تلاشمان این است که مشهد را به عنوان نقطه کانونی در کشور حفظ کنیم و باید ظرفیت‌های مشهد را هم از لحاظ ظرفیت اصلی که حرم مطهر رضوی است را در معرض استفاده و بهره‌بردرای همه مردم این فرصت را فراهم کنیم و هم بتوانیم زیرساخت‌ها را برای رسیدن به این هدف مهیا کنیم.

وی بیان کرد: امروز امکانات و زیرساخت‌هایی که در شهر داریم هنوز توان مندی پاسخ گویی به همه نیازهای مردم و زائران وجود ندارد و باید تلاش کنیم زیر ساخت‌های متفاوت را در زمینه‌های مختلف فراهم کنیم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.