نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: شهیدسلیمانی هم مرد میدان بود و هم فردی تئوریسین، علاوه بر این هم فردی مقتدر در برابر دشمن بود و هم فردی رئوف در برابر مردم.

ابوترابی: شهیدسلیمانی سرداری مقتدر مقابل دشمن بود و فردی رئوف برای مردم

به گزارش قدس آنلاین ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مالک اشتر زمان خود بود و ده‌ها و شاید هم صدها سال طول بکشد که جهان بار دیگر مردی چون شهید سلیمانی را به خود ببیند.

وی افزود: شهید سلیمانی هم مرد میدان بود و هم فردی تئوریسین علاوه بر این هم فردی مقتدر در برابر دشمن بود و هم فردی رئوف در برابر مردم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدعه داعش که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های شهید سلیمانی و همرزمانش خنثی شد که به مراتب خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی برای کشور ما بود.

ابوترابی خاطرنشان کرد:داعش که با حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی تأسیس و تجهیز شده بود به دنبال آن بود که تصویری خشن از اسلام در جهان به نمایش گذارد و از طرف دیگر اگر داعش وارد مرزهای ما می‌شد ما شاهد اختلافات مذهبی در کشورمان نبودیم که با رشادت‌های شهید سلیمانی این توطئه خنثی شد.

وی افزود: اندیشه‌های شهید سلیمانی و رشادت‌های او محدود به کشورهای منطقه نبوده و نیست و امروز در آمریکای جنوبی و در کشوری مثل ونزوئلا نیز مردم شیفته شخصیت شهید سلیمانی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.