فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: اگر می‌خواهیم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم نباید جلو دشمنان سر خم کنیم.

بزرگداشت شهدا یعنی جلو دشمنان سر خم نکنیم

به گزارش قدس خراسان، سردار سیدمحمد باقرزاده در مراسم یادبود سردار شهید سلیمانی و شهدای امنیت در مشهد افزود: شهید حاج‌قاسم سلیمانی جزئی از منظومه امام خمینی(ره) بود و امام خمینی(ره) نیز حسینی بود، این حسینی‌ها هستند که می‌توانند فتنه‌شکنی کنند و شهیدان حسینی در بزنگاه‌ها نجات‌بخش ملت هستند.


وی افزود: بزرگداشت شهدا این است که در برابر بیگانگان سر خم نکنیم، موضوعی که دشمن روی آن هدف‌گذاری کرده است. نیروهای بسیجی و امنیت به دنبال این هستند که از جنس شهدا باشند بنابراین نگاه بصیرت‌افزا و خط شکن در جامعه دارند. گول فضای مجازی و تبلیغات مسموم ماهواره‌ای را نمی‌خورند و حضور تشریفاتی و تبلیغاتی ندارند.


وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال تضعیف فکر و بصیرت و تزلزل شعور عمومی هستند. تلاش دشمن در ماه‌های اخیر برگرداندن ما به زمان شاه و از بین بردن دین است. القای شبهه در احکام دین و قوانین مدنی از دیگر حربه‌های دشمن و قانون حجاب نیز قانون کشور است و باید رعایت شود.


سردار باقرزاده تأکید کرد: اندیشه کردن در زندگی شهدا باید در دستور کار نظام آموزشی قرار گیرد، ما خود را از این دریای غنی و معارف الهی که می‌تواند در بزنگاه‌ها برای کشور گره‌گشا باشد، محروم کرده‌ایم.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.