۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 839318

وزرای دولت سیزدهم امروز چهارشنبه (14 دی‌) با حضور درمیان خبرنگاران آخرین اخبار از فعالیت‌های خود را تشریح کردند.

امروز در هیات دولت چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین، وزرای دولت سیزدهم امروز چهارشنبه(14 دی‌ماه) با حضور درمیان خبرنگاران آخرین اخبار از فعالیت‌های خود را تشریح کردند.

در میان همه مسئولان و اعضای هیات دولت برخی اخبار دست اول داشتند و برخی دیگر نیز توصیه‌هایی خطاب به مردم.

وزیر ارشاد: سایت فروش بلیط کنسرت‌ها فعال شد

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز(چهارشنبه 14 دی‌ماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: در حوزه جشنواره‌های فجر ما ۷ جشنواره مهم را پیش‌رو داریم که دوستان ما در هریک از آن‌ها در حال فعالیت هستند و دبیران جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود: ویژگی مهم جشنواره‌های امسال، استانی شدن اکثر آن‌ها است. مثلا ما در جشنواره هنرهای تجسمی که در ۷ رشته برگزار می‌شود، ۳۱ جشنواره استانی داریم. همچنین در تئاتر ما بعد از یک فطرت چند ساله، امسال جشنواره‌های منطقه‌ای را داریم.

وی در ادامه از فعال شدن سایت فروش بلیط کنسرت ها خبر داد.

* آخرین وضعیت سویه جدید کرونا در کشور/ وزیر بهداشت: امکان تولید واکسن مورد نیاز در داخل وجود دارد

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز(چهارشنبه 14 دی‌ماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: در یکی دو هفته اخیر شاهد وجود سویه‌های جدید کرونا در جامعه بودیم که قدرت انتشار آن با سرعت است و بهترین راه پیشگیری از شیوع آن این است که کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن‌شان گذشته، حتماً واکسیناسیون را انجام دهند و تمام جامعه هم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: طبق صحبتی که با وزیر راه داشتیم، پیشنهاد ما این است که در وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه در هواپیما، حتماً ماسک ها زده شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: ما نزدیک به ۵۰ میلیون واکسن ذخیره داریم و امکان تولید واکسن در داخل کشور هم به هر تعداد که نیاز باشد، داریم.

* وزیر اقتصاد: صورت‌های مالی ۲۰۷ شرکت دولتی وابسته به بانک های کشور منتشر می‌شود

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: در مورد ادامه سیاست شفافیت اقتصادی و صورت‌های مالی بخش‌های دولتی، ما روز شنبه صورت‌های مالی ۲۰۷ شرکت دولتی وابسته به بانک های کشور را برای اولین بار منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: با این اقدام ما حدوداً ۶۰۰ شرکت شفاف خواهی داشت و امیدوارم تا فروردین ماه رکورد بی‌سابقه شفافیت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را داشته باشیم که کمک بسیاری برای اصلاح مدیریت می‌کند.

خاندوزی گفت: یک میلیون پرونده از معوقات مالیاتی با ارزش 470 هزار میلیارد تومان در هیات‌های بازرسی مالیاتی مدت‌ها معطل مانده بود که امیدواریم با سرانجام برسانیم.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.