آمار دانشگاه علوم پزشکی مشهد نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه در مناطق تحت پوشش این دانشگاه طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴ نفر افزایش یافته است.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مشهد 

به گزارش قدس خراسان، بر اساس آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۳ مبتلای جدید به کرونا شناسایی شده و هم اکنون تعداد بیماران بستری مبتلا و مشکوک به کرونا که روز گذشته ۳۰ نفر بود امروز به ۳۴ نفر رسیده است.


تعداد بیماران با شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه که روز گذشته ۱۱ نفر بود امروز ۱۴ تن است‌.


اگر چه امروز مورد فوتی کرونا نداشته ایم اما تاکنون از مجموع ۵۳۰ هزار و ۳۷ بیمار شناسایی شده در مشهد و شهرهای تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۱۰ هزار و ۷۶ شهروند جان باخته‌اند.


همچنین تعداد تست‌های آزمایشگاهی انجام شده در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که از ابتدای شیوع کرونا تا روز گذشته یک میلیون و ۹۳۶ هزار و ۲۰۹ مورد بود طی ۲۴ ساعت اخیر با ۴۰۷ مورد افزایش به یک میلیون و ۹۳۶ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم روز گذشته از افزایش موارد مثبت تست های کرونا در هفته اخیر خبر داد و این موضوع را نشان دهنده شروع پیک بعدی این بیماری و ضرورت توجه بیشتر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک دانست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.