مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است.

مکتب سردار سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان در سلسه شعرهای ملی «جان فدا» که با محوریت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر تبیین مکتب سردار دل‌ها با حضور جمعی از شاعران بومی و افغانستانی برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام بیش از گذشته جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی احساس می‌شود و جالی خالی منش و مکتب او بسیار محسوس است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر عدم معرفی شخصیت سردار بصورت ماورایی، بیان کرد: برای این تعریف ابتدا باید بدانیم چگونه یک فرد می‌تواند به این درجه برسد.

وی تاکید کرد: وصیتنامه سردار را کلمه به کلمه بخوانید و تبلیغ کنید چرا که می‌تواند محور گام دوم انقلاب شود و راه و مسیر رسیدن به این مهم را فراهم سازد.

حجت الاسلام و المسلمین سبزیان اظهار امیدواری کرد برگزاری این قبیل برنامه‌ها زمینه‌ساز تبیین شخصیت واقعی و عینی سردار کمک کند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور شاعران بومی و افغانستانی در این‌محفل، گفت: این حرف ما، حاج قاسم و حاج قاسم‌ها است، هر آنچه که امروز انجام می‌دهیم جز برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) نیست.

گفتنی است؛ شاعران حاضر در جلسه به خوانش اشعار خود پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.