مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با حمایت دولت و با هدف تامین نیاز مردم و صنایع در ۹ ماه امسال ۵۰ هزار تن شکر در بازار خراسان رضوی توزیع شد.

توزیع ۵۰ هزار تن شکر تنظیم بازار امسال در خراسان رضوی/شکر توزیعی بر اساس نرخ مصوب بوده است

به گزارش قدس خراسان، وحیدرضا فریدونی اظهار کرد: توزیع این میزان شکر در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و سهمیه‌های ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان های استان صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: از این میزان ۲۹ هزار تن به عنوان سهمیه صنف و صنعت و بقیه برای تامین نیاز مصرفی خانوار و طرحهای مختلف توزیع شده است.

وی با بیان اینکه قیمت شکر توزیعی در بازار بر اساس نرخ مصوب بوده است، افزود: شکر مورد نیاز خانوار در طرح‌های مختلف به قیمت ۱۱۵ هزار و ۱۸۰ هزار ریال و شکر مورد استفاده صنف و صنعت نیز با همین قیمت در اختیار زائران، مجاوران و کارخانجات قرار گرفته است.



فریدونی با اشاره به موجودی قابل اطمینان کالاهای اساسی در انبارهای استان، بیان کرد: تامین، ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی، یکی از وظایف این اداره کل در سطح استان است که خوشبختانه اکنون استان وضعیت مطلوبی در زمینه تامین و ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز مردم دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.