نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت سردار سلیمانی روح تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و موجب شد محور مقاومت جان دوباره ای در جهان بگیرد.

 شهادت سردار سلیمانی روح تازه‌ای به جبهه مقاومت بخشید

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله «مصطفی علما» در نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه حاج قاسم و کارهای وی برای همیشه ماندگار است، افزود: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی برای معرفی مکتب این سردار رشید اسلام بهره گرفت.

وی با اشاره به ادای احترام نمایندگان ۷۰ کشور جهان به مقام شهید سردار سلیمانی اضافه کرد: حضور پرشور ملت ایران اسلامی هم‌زمان با ملت‌های مسلمان جهان در آیین سالگرد ‌شهادت شهیدحاج قاسم سلیمانی، اتحاد و همدلی دنیای اسلام را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا داعش را در ۱۲۰ کشور جهان بوجود آورد، یادآور شد: نابودی داعش و امنیت پایدار امروز کشورهای منطقه مرهون فداکاری و رشادت های سردار شهید سلیمانی است.

وی در خطبه های نخست نماز جمعه این هفته کرمانشاه نیز با بیان اهمیت انتخاب دوست و رفیق به ویژه توسط جوانان یادآور شد: انتخاب دوست نقش مهمی در زندگی هر فرد داشته و دین مبین اسلام نیز همواره بر آن تاکید داشته است.

آیت الله علما از جوانان به عنوان نور چشمان کشور یاد کرد و افزود: آنان باید در استفاده از فضای مجازی با دقت و مراقبت رفتار کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه بیشتر اغتشاشات اخیر در کشور از فضای مجازی منشا گرفته و با استفاده از گوشی های تلفن همراه صورت گرفت که این امر نشان می دهد در استفاده از این وسیله باید مراقبت بیشتری کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معطم انقلاب نسبت به جهاد تبیین باید حقایق را در فضایی دوستانه به جوانان انتقال داد و آنها را به این حقیقت رهنون کرد که غرب هرگز دلش برای ما نسوخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.