مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید بیش از ۱۳ میلیون بشکه میعانات گازی از ابتدای سال، تا انتهای آذرماه سال جاری در فاز ۱۹ گاز پارس جنوبی خبر داد.

تولید ۱۳ میلیون بشکه میعانات گازی در فاز ۱۹ پارس جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، محمد نعمتی اظهار کرد: با تلاش و اقدامات شاخص و نوآور متخصصان و کارکنان جبهه‌ی ااقتصادی پالایشگاه دهم پارس جنوبی، از ابتدی سال جاری تا پایان آذرماه، بیش از ۱۳ میلیون بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته در چرخش اقتصاد کشور نقش بسیار موثر و سازنده‌ای ایفا نماید عنوان کرد: با توجه به فصل سرما و اوج مصرف گاز و نیاز کشور به تولید حداکثری و پایدار گاز با همکاری و تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان این پالایشگاه و با همت مضاعف بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در ۹ ماه گذشته در پالایشگاه دهم فرآورش شده است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به دانش و توان سازندگان ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: در سایه تعامل و همکاری بسیار خوب و سازنده با شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات داخلی به دستاوردها و افزایش تولید خوبی در تولید گاز ومحصولات جانبی رسیده ایم و امیدواریم با استفاده از تجهیزات باکیفیت ایرانی این مسیر تداوم داشته باشد.

نعمتی به میزان تولید دیگر محصولات مختلف پالایشگاه دهم در ۹ ماه گذشته از سال جاری اشاره نمود و بیان کرد: در ۹ ماه گذشته از سال، ۱۹۴ هزار تن اتان، ۲۶۸ هزار تن پروپان، ۲۱۵ هزار تن بوتان و ۶۲ هزار تن گوگرد در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شده است.

وی گفت: با انجام تعمیرات تجهیزات حیاتی در سطح پالایشگاه توسط کارکنان توانمند و متخصص مجموعه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به لطف الهی موفق به کاهش چشمگیر ۳۰ درصدی فلرینگ نسبت به ۹ ماه اول سال گذشته شدیم که این خود گام مهم و ارزشمندی جهت کمک به محیط زیست سالم و خدمت به جامعه پیرامونی صنعت‌ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.