معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از برکناری تعدادی از مدیران شهرداری تهران به دلیل سهل‌انگاری در برف‌روبی ۱۵ دی ماه جاری خبر داد.

برکناری تعدادی از مدیران شهرداری تهران به دلیل سهل‌انگاری در برف‌روبی

به گزارش قدس آنلاین، امیرزادگان معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به سهل‌انگاری چند تن از مدیران شهری مناطق شمالی تهران در برف‌روبی ۱۵ دی ماه اظهار کرد: سازمان بازرسی شهرداری تهران به دلیل سهل‌انگاری برخی از مدیران شهر را برکنار کرد.

وی با اشاره به بارش برف و باران در هفته گذشته در پایتخت گفت: با تلاش همکاران موضوع خاصی وجود نداشت. اگرچه در برخی از ساعات ترافیک را شاهد بودیم و این موضوع طبیعی است که در روزهای برفی و بارانی مردم با خودروهای خود بیشتر تردد می‌کنند.

معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران تصریح کرد: متاسفانه در یکی از مناطق شمالی مشکلی را در برف‌روبی ۱۵ دی ماه داشتیم و همکاران با تأخیر اقدامات خود را برای برف‌روبی آغاز کردند که از این جهت سازمان بازرسی پیگیر این موضوع بود و منجر به توبیخ برخی افراد در منطقه شد.

امیرزادگان در پاسخ به این پرسش که کدامیک از مدیران در منطقه شمالی برکنار شده‌اند، افزود: بهتر است اسم منطقه را به دلیل حفظ آبرو و شان افراد ذکر نکنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.