دلشان با سردارشان بود آنقدر که نتوانستند تنها روانه‌اش کنند، ۶۱ کبوتر خونین بال حادثه تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، دنیا را برای اهلش گذاشتند و با او تا ابدیت پرواز کردند.

همراهی ۶۱ کبوتر خونین‌بال با سردار دل‌ها در کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۱۷ دی‌ماه سال ۹۸ بود که شنیدن خبر شهادت حاج قاسم دل دردمند هزاران هزار آزادیخواه جهان را به درد آورده، آنچنان که از دیار خود به قصد مشایعت سردار معرفت و کرامت راهی استان کرمان شدند.

ساعات نخستین صبح هفدهم دی ماه ۱۳۹۸ بود، زمهریر سرما چنان سوزی داشت که رنگ رخسار منتظران پیکر سردار را سرخ کرده بود، لحظه به لحظه بر جمعیت خیابان های منتهی به میدان آزادی شهر کرمان افزوده می شد.

تعداد میلیونی تشییع کنندگان پیکر سردار سلیمانی از حد انتظار مسئولان کرمانی فراتر رفت و آن اتفاق جانکاه رقم خورد که علاوه بر ۶۷ مصدوم این حادثه ۶۱ نفر از تشییع کنندگان اعم از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودک زیر دست و پای جمعیت ماندند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

ششم اسفند ۹۸ بود که جانباختگان حادثه تشییع شهید اعلام شدند.

همراهی ۶۱ کبوتر خونین‌بال با سردار دل‌ها در کرمان

اسامی ۶۷ مصدوم مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز روز بعد توسط سازمان اورژانس کشور منتشر شد.

اما آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهدای تشییع کرمان شامگاه چهارشنبه (۱۴ دی ۱۴۰۱) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان و خانواده شهدای تشییع در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

همراهی ۶۱ کبوتر خونین‌بال با سردار دل‌ها در کرمان

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.