مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

آماده باش هلال احمر در اردبیل/ تیم‌های واکنش سریع مجهز شدند

به گزارش قدس آنلاین، حمید قویدل اظهار کرد: نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی همچنین از تجهیز تیم‌های واکنش سریع اردبیل به تجهیزات زمستانی خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر مثل همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان جهت کنترل و هماهنگی حوادث احتمالی در آماده باش است و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به فعالیت ۱۳ پایگاه ثابت در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: ۳ پایگاه سیار نیز در خلخال، اردبیل و مسیر مشگین‌شهر در حال فعالیت است که ۳ دستگاه آمبولانس در این پایگاه‌ها مستقر هستند و در صورت نیاز خودروی نجات نیز مستقر خواهد شد.

قویدل ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع و امدادی در مرکز استان و شعب تابعه جمعیت هلال احمر و گشت‌های سیار نیز در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش کامل بوده و هموطنان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.