سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در لالیگای اسپانیا ابراز رضایت کرد.

ژاوی: نشان دادیم که کاندیدای قدرتمند قهرمانی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا موفق شدند اتلتیکومادرید را در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید با نتیجه یک بر صفر شکست دهند، پس از این دیدار گفت: سیستم بازی‌مان مرا متقاعد کرد، چون در نیم ساعت اول بر بازی تسلط داشتیم. گلی هم که به ثمر رساندیم حاصل تلاش کار خلاقانه خط میانی‌مان بود. در پایان بازی سیستم بازی‌مان را به ۳-۳-۴ تغییر دادم، چون احساس کردم که با این سیستم بازیکنان ما می‌توانند بهتر دفاع کنند.

وی افزود: ما سه امتیاز طلایی به دست آوردیم، چون عالی نبودیم اما از فرصت خود در این دیدار به نحو احسن استفاده کردیم. این برد به ما روحیه و اعتماد به نفس برای کسب پیروزی مقابل رقبای‌مان در ورزشگاهایی است که بازی در آن دشوار است. به تیمم افتخار می‌کنم، چون ما می‌دانیم که چطور رقیب‌مان را به دردسر بیندازیم حتی اگر خیلی خوب بازی نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که شاگردانش با این برد ۴۱ امتیازی شدند و ضمن استحکام صدرنشینی‌شان، اختلاف خود با رئال مادرید را به ۴ امتیاز افزایش دادند، در ادامه اظهار داشت: ما نشان دادیم کاندیدای قدرتمندی برای قهرمانی در لالیگا هستیم. همچنین مهم است که بدون لواندوفسکی یک گام رو به جلو برداشتیم، چون او یک بازیکن مهم برای ما به شمار می‌رود که برای چند بازی کنار ما نیست. ما اخیراً خیلی خوب دفاع کرده‌ایم و در ۱۶ بازی فقط ۶ گل دریافت کرده‌ایم و این چیزهای زیادی در مورد نگرش تیم می‌گوید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.