رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از محکومیت چند اغتشاشگر برای پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان غرامت خبر داد.

پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان حکم اغتشاشگران در مشهد
به گزارش قدس خراسان، غلامعلی صادقی اظهار کرد: با اقدام دستگاه قضایی چند اغتشاشگر که در جریان آشوب های اخیر، خودروی یک شهروند و همچنین سیستم های رایانه ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری مشهد را به آتش کشیده بودند مکلف به پرداخت غرامت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در پی فراخوان چندی قبل معاندان و آشوبگران برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در خیابان‌های مشهد، عده ای اغتشاشگر در پی اجرای عملیات خرابکارانه خود به برخی اموال خصوصی و عمومی از جمله خودرو شهروندان و سیستم های رایانه‌ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری خساراتی را وارد کردند که با شناسایی آنها توسط مأموران امنیتی و با دستور مقام قضایی تمام این افراد دستگیر شدند.

وی یادآور شد: دو گروه از اغتشاشگران که یکی خودرو یک شهروند و گروه دیگر دوربین‌های نظارتی شهری را به آتش کشیده بودند، در فرآیند دادرسی مکلف به پرداخت خسارت ‌های وارده شدند.

صادقی همچنین از وصول معوقات کارگران یک شرکت با پیگیری مسئولان قضایی خبرداد و گفت: با هدف حمایت از واحدهای صنعتی و نیروهای خدوم تولید؛ اقدامات خوبی توسط حوزه های قضایی استان از جمله در حوزه قضایی تربت جام به انجام رسیده و در این راستا مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از معوقات کارگران یک شرکت تولیدی در تربت جام با رایزنی ها و پیگیری های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان وصول شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.