سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه نبرد دفاع از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی بی سابقه خواهد بود، تأکید کرد که مسئولیت عواقب اقدامات تحریک آمیز بن گویر متوجه رژیم صهیونیستی است.

رژیم صهیونیستی شبانه روز رصد می شود/ هشدار درباره اقدامات بن گویر

به گزارش قدس آنلاین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس ضمن حضور در تجمعی که مقابل مقر سازمان ملل در نوار غزه برگزار شد، گفت: پرونده اسرای قهرمان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی مسئله اصلی و در صدر اولویت‌های جنبش حماس قرار دارد و ملت و مقاومت فلسطین آماده حمایت و پشتیبانی از اسرای خود در هر مبارزه و کارزاری هستند.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم در ادامه سخنانش افزود: حماس و همه فرزندان ملت فلسطین و مقاومت آن، به صورت شبانه روزی در حال رصد رفتارهای رژیم اشغالگر در قبال اسرا هستند. ما به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که نبرد دفاع از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی با تمام نمونه‌ها و موارد گذشته تفاوت خواهد داشت.

سخنگوی حماس در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که مسئولیت عواقب خطرناک اظهارات و اقدامات تحریک آمیز «ایتمار بن گویر» وزیر افراطی رژیم صهیونیستی ضد مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی دربند به عهده تل آویو است و این عواقب کل منطقه را در برخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.