- بازیگر سریال «تمام‌رُخ» گفت: اگرچه ملودرام اجتماعی، احساسی و خانوادگی در سال‌های گذشته مخاطبان بسیاری داشت اما سریال‌های امنیتی ژانر مورد علاقه بسیاری از مردم است.

بازیگر «تمام‌رُخ»: سریال‌های امنیتی ژانر مورد علاقه اکثریت مخاطبان است

به گزارش قدس آنلاین، حدیث قاسمی اظهار داشت: بازی در سریال تمام‌رُخ تجربه جدیدی بود که در مقایسه با دیگر بازی‌هایی که داشتم جذابیت‌های بسیاری برای من داشت.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: تلویزیون چند وقتی است بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده اما تمام‌رُخ توانست دوباره علاقمندان را پای تلویزیون بکشاند تا شاهد اثر خوب دیگری از یک کارگردان کهنه‌کار که نسل ما با کارهای او خاطرات خوبی دارد باشند.

قاسمی افزود: محمود معظمی توانست با انتخاب صحیح و خوب بازیگران مطرح و در کنار این‌ها توزیع درست نقش ها و از همه مهمتر استفاده از بازیگران جوان مجموعه‌ای منطبق بر یک سری واقعیت‌های اجتماعی را رقم بزند.

وی گفت: یکی از نقاط قوت این مجموعه در کنار هم قرار دادن دو موضوع سیاسی اجتماعی است که کارگردان توانست ارتباط بسیار خوبی میان این دو برقرار کند.

قاسمی گفت: از طرفی بدلیل اینکه کاراکترهای اصلی همانند داروساز و مربی سوارکاری که در این زمینه‌ها هم فعالیت دارم به شخصیت‌ها و داستان احساس خوبی داشتم.

وی اظهار داشت: تلویزیون نیازمند سریال‌هایی نظیر تمام رخ است تا بتواند دوباره مخاطبان خود را بازگرداند.

بازیگر «تمام‌رُخ»: سریال‌های امنیتی ژانر مورد علاقه اکثریت مخاطبان است

پخش مجموعه تلویزیونی تمام‌رُخ در ۳۰ قسمت از سوم دی، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما آغاز شده است.

در این مجموعه که موضوع آن تحریم و تروریسم اقتصادی است، رحیم نوروزی، آرش آصفی، مهدی سلوکی، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی، بهزاد خداویسی، علیرام نورایی، مهدیه نساج، مهوش وقاری، سپیده مرادپور، مانی رحمانی، سولماز حصاری، وحید نفر و کاظم هژیرآزاد ایفای نقش می‌کنند.

در این مجموعه، پیمان که داروسازی موفق است، گریزان از محیط سرد خانه، به محیط کار پناه می‌برد و درصدد افزایش موقعیت خود در محیط کار است. او برای نیل به این منظور، در ماموریتی برون‌مرزی، به سایت داروسازان فرانسوی وارد می‌شود. ماحصل فعالیت او در این سایت، آشنایی با زن جوان داروسازی به نام بریژیت است. این ارتباط باعث می‌شود بیشتر از قبل، از همسر خود دور شده و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین راکی ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    خانم قاسمی موفق باشی