دیدار آرسنال و تاتنهام با شطینت رمسدیل و ریچارلیسون و البته یک تماشاگر میزبان با حاشیه همراه شد.

کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام!

به گزارش قدس آنلاین، لگد خوردن از یک تماشاگر آن هم در شرایطی که خود را برای پیروزی در دربی شمال لندن آماده می کنید، عجیب ترین اتفاق ممکن برای بازیکنی است که یک شب فوق العاده را سپری کرده است. اما این صحنه ها در استادیوم تاتنهام و برای آرون رمسدیل رخ داد.

دیدار آرسنال و تاتنهام از هفته بیستم رقابت های لیگ جزیره، با پیروزی توپچی ها به پایان رسید. شاگردان آرتتا موفق شدند دربی شمال لندن را به مانند بازی رفت برنده از زمین خارج شوند و گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارند. دیداری که البته مطابق انتظارها، بدون جنجال نبود.

کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام! کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام! کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام!

پس از سوت پایان این بازی، آرون رمسدیل سنگربان آرسنال با ریچارلیسون وارد درگیری شد و جنجال کوتاهی را مقابل دروازه اش به وجود آورد. رمسدیل که شب بسیار خوبی را در استادیوم تاتنهام پشت سر گذاشت و حتی از نگاه سوفا اسکور به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، به نظر می رسد دست به شیطنت زده باشد.

برای ریشه یابی این درگیری، باید به ثانیه هایی قبل از سوت پایان بازی برگشت. جایی که رمسدیل یک توپ را مهار کرد و روی زمین خوابید و به نشانه خوشحالی، زبانش را از دهان خارج کرد. زمانیکه گلر آرسنال از زمین برخاست تا بازی را به گردش بیندازد، ریچارلیسون مقابل او ایستاده بود و در شرایطی که دستش را مقابل دهان گرفته بود، جملاتی را خطاب به رمسدیل به زبان آورد که تنها با خنده های گلر توپچی ها مواجه شد.

کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام! کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام! کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام!

پس از شروع بازی توسط گلر آرسنال، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد. در شرایطی که کارگردان تلویزیونی لحظه خوش و بش آرتتا و کونته را نشان می داد، در بازگشت تصاویر به روی رمسدیل، او در حال درگیری با ریچارلیسون بود. مهاجم برزیلی تاتنهام در این لحظه ضربه ای را به سر سنگربان آرسنال وارد کرد و با علامت هیس، از او خواست تا سکوت کند.

به نظر می رسد که گلر آرسنال جملات را بیان کرده یا حرکاتی را از خود نشان داده که باعث خشم ریچارلیسون شده است. هر چند تصاویری از لحظه بوسیدن لوگوی آرسنال توسط رمسدیل و رو به هواداران تاتنهام منتشر شده اما به نظر نمی رسد این تمام ماجرا بوده است.

کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام! کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام!

اما اتفاق عجیب، لحظاتی بعد رخ داد. رمسدیل که پس از درگیری با ریچارلیسون به سمت دروازه اش رفته بود تا وسایلی که کنار دروازه گذاشته بود را بردارد، با اتفاق عجیبی مواجه شد. یکی از هواداران تاتنهام که از سکوها پایین آمده بود، خودش را به نزدیکی رمزدیل رساند و ناگهان با لگد، ضربه ای را به پشت گلر آرسنال وارد کرد.

رمسدیل که از این ضربه متعجب شده بود، به عقب برگشت تا ببیند توسط چه کسی لگد خورده است. در این لحظه، یکی از مأموران امنیتی بلافاصله وارد درگیری شد و آن تماشاگر را به عقب هل داد. هوادار تاتنهام نیز فورا به سمت سکوها بازگشت و سریعا محل صحنه را ترک کرد تا توسط مأمورین امنیتی دستگیر نشود.

البته شدت ضربه این هوادار به حدی نبود که باعث مصدومیت شدید رمزدیل شود و او بلافاصله به آغوش آرتتا رفت و پیروزی مهم در استادیوم تاتنهام را جشن گرفت و بابت اینکه تیمش سه امتیاز بزرگ و حساس را به دست آورده، سر از پا نمی شناخت.

کتک خوردن دروازه‌بان آرسنال از هوادار تاتنهام!

منبع: برترین‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.