مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش با بیان اینکه قریب به ۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان داریم گفت: ما در صدد تربیت جهادگرانی در حوزه‌هایی چون تربیت معنوی خانواده، تربیت شهروندی خانواده، تربیت جنسی خانواده و جهادگران تبیین یعنی دشمن شناسی هستیم.

وجود۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان در کشور

به گزارش قدس آنلاین، شهلا باقری در نشست وزیر آموزش و پرورش با وزرای آموزش، خانواده و جوانان جمهوری نیکاراگوئه که در دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه ظرفیتی داریم که می‌توانیم خانواده‌ها را در خدمت تربیت قرار دهیم گفت: قریب به ۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان داریم و معتقدیم خانواده طبیعی‌ترین واحد پیوند فرد به جامعه است.

وی افزود: خداوند رابطه مبتنی بر مهر و کشش مبتنی بر عشق را در این واحد قرار داده و باید از این ظرفیت طبیعی استفاده کنیم.

باقری با بیان اینکه پیشنهاد مشخص ما این است که محور مقاومت را بر پایه ظرفیت‌های خانواده محور تقویت کنیم گفت: پیشنهاد ما مقوله مقاومت خانواده محور است و به دنبال تبیین و پررنگ کردن نقش خانواده در مقاومت بیشتر اعضاء در مقابل استکبار هستیم و مایلیم با همدیگر در این زمینه همکاری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اضافه کرد: ما در صدد تربیت جهادگرانی در حوزه‌هایی چون تربیت معنوی خانواده، تربیت شهروندی خانواده، تربیت جنسی خانواده و جهادگران تبیین یعنی دشمن شناسی هستیم و می‌توانیم در این زمینه شبکه سازی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.