مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینماهای مشهد اکران می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین زاده اظهار کرد: همزمان با چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سینماهای استان خراسان رضوی نیز از ۱۷ تا ۲۳ بهمن ماه جاری میزبان اکران فیلم‌های منتخب این جشنواره خواهند شد که بیستمین دوره میزبانی جشنواره در مشهد مقدس و همراه با جشن‌های چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: نگرش عدالت فرهنگی و رویکرد گسترش دسترس‌پذیری و بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از این رویداد بزرگ، ویژگی این دوره از جشنواره است که پیش‌تر وعده آن در سفرهای استانی رئیس سازمان سینمایی و سمعی‌بصری کشور به استان‌ها داده شده بود.

وی افزود: نوآوری در برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه جشنواره‌، دیگر شاخصه این دوره است که نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی سینما در زمینه‌های فیلمبرداری، کارگردانی، فن بیان، فیلمنامه نویسی از جمله آن‌هاست.

حسین زاده تصریح کرد: درخواست برای نمایش فیلمهای جشنواره در ۸ سینمای مشهد انجام شده و رایزنی برای نمایش فیلمهای جشنواره در شهرستانهای نیشابور و سبزوار و پردیس جدید التاسیس مهر کوهسنگی مشهد نیز در دست اقدام است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی برای نمایش فیلمهای سینمایی با استفاده از دستگاه سینماسیار در نواحی کم برخوردار و حاشیه شهر همزمان با روزهای برگزاری جشنواره نیز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این دوره است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.