۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 845396

نیمه اول دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان با تساوی دو تیم به پایان رسید.

زور نساجی و سپاهان در نیمه اول به هم نرسید

به گزارش قدس آنلاین، یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر بین تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در نیمه اول به تساوی بدون گل ختم شد.

سپاهان بعد از برتری برابر استقلال برای نزدیک‌تر شدن به پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد و مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد؛ اما جز دو شوت فرصت دیگری برای باز کردن دروازه حقیقی پیدا نکردند.

در طرف مقابل، نساجی مازندران که بعد از مدت‌ها در برابر هوادرانش به میدان می‌رود، سعی در کنترل بازی در این نیمه داشتند و به مقصود خود در نباختن در نیمه نخست دست یافتند و باید دید در نیمه دوم، دو تیم چه عملکردی خواهند داشت.

نساجی

علیرضا حقیقی، سید احمد موسوی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، علی شجاعی، سعید بیگی، ایوب کلانتری، صابر حردانی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریمی اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: علیرضا مرادی - محسن بابایی

سپاهان یک - نساجی صفر(دقیقه ۵۱ - امید نورافکن): روی پاس در عرض دقیق رامین رضاییان در یک حمله پرتعداد از سوی سپاهانی‌ها، امید نورافکن از نزدیکی نقطه پنالتی با یک ضربه دقیق و زمینی دروازه نساجی را باز کرد تا چهارمین گل فصلش را به ثمر برساند.

تیم‌های نساجی مازنداران و سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل‌ها: -

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.