مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی این استان هشدار داد.

هشدار مدیریت بحران نسبت به ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی تهران

به گزارش قدس آنلاین، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران گفت:‌ طبق پیش‌بینی سازمان هواشناس از بعد از ظهر فردا، یکشنبه نهم بهمن ماه، تا روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه برای استان تهران بارش برف و باران، مه گرفتگی و گاهی باد شدید و در ارتفاعات کولاک پیش بینی شده است، در همین راستا نیز اداره کل مدیریت بحران استان تهران دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی را در این استان به حالت آماده‌باش درآورده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی گفت:‌ با توجه به شرایط جوی کاهش دید، یخبندان و لغزندگی درمسیرها به ویژه مسیرهای کوهستانی را خواهیم داشت که از همه رانندگان و مسافران می‌خواهیم احتیاط لازم را در حین رانندگی در این مسیرها داشته باشند و ضمن پرهیز از تردد غیرضروری به خصوص در محورهای کوهستانی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و به هیچ عنوان اقدام به سبقت یا رانندگی با سرعت غیرمجاز نکنند.

یزدی مهر در ادامه نسبت به احتمال آب گرفتگی در مناطق مستعد نیز هشدار داد و گفت: شهروندان باید از اتراق کنار رودخانه و حضور در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند. همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات نیز توصیه دیگری است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در این مواقع احتمال تاخیر پرواز وجود دارد افزود: شهروندان باید مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال خسارت به بخش کشاورزی نیز هشدار داد و افزود: به کشاورزان و باغداران استان توصیه می‌شود تمهیدات لازم را در این خصوص بیاندیشند تا از بروز خسارت حتی المقدور جلوگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.