معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات جاری حدود ۴۲ درصد نسبت به امسال افزایش پیدا کرده که عمدتا مربوط به افزایش حقوق و مزایا است.  

افزایش ۴۲ درصدی اعتبارات خراسان رضوی/ ردیف بودجه‌ای مستقل برای زیارت ایجاد می شود

به گزارش قدس خراسان، رضا جمشیدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی با ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: درآمدهای استان‌های کشور حدود ۴۲ درصد و خراسان رضوی ۳۲ درصد افزایش یافته است و مکلفیم تا درآمدهای مالیاتی را به فرض تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲مجلس شورای اسلامی افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات عمرانی این استان حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که حدود ۳۰ درصد آن تاکنون تخصیص پیدا کرده است و در ماه‌های آینده شاهد افزایش تخصیص خواهیم بود.

وی گفت: اعتبارات عمرانی استان هم حدود ۲۲ درصد معادل میانگین رشد استان‌های کشور در سال آینده نسبت به امسال افزایش می‌یابد.

جمشیدی تصریح کرد: ایجاد ردیف بودجه‌ای مستقل برای زیارت در سال آینده انجام می‌شود که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و نمایندگان در حال انجام است که برای ۴ شهر مذهبی ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد، ایجاد این ردیف بودجه‌ای را به فال نیک میگیریم و امیدواریم با تلاش نمایندگان شاهد افزایش این ارقام هم باشیم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.