رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی از مسوولان ذیربط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که در بررسی بودجه های سالیانه کشور از نظرات شوراهای اسلامی استفاده شود.

استفاده از نظرات شوراهای اسلامی در بررسی بودجه سالیانه کشور

به گزارش قدس خراسان، موسی الرضا حاجی بگلو عصر شنبه در جمع مسوولان و اعضای شوراهای مناطق شهری و روستایی بجستان اظهار کرد: با توجه به افزایش ارتباط شوراهای اسلامی با مردم و اشراف نسبت به مسائل و مشکلات آنها بهره گیری از نظرات این شوراها در تدوین لایحه بودجه بسیار مهم است و نتایج بهتری به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲، ۹۵ تبصره پیشنهادی اصلاحی در خصوص مسائل و تنگناهای خراسان رضوی با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده و سعی کرده ایم در بررسی بودجه از شوراهای استان و شهرستان ها کمک گرفته شود.

وی با اشاره به جلب مشارکت مردم در رفع مسائل و مشکلات مناطق شهری و روستایی گفت: اگر مردم در کنار مسوولان قرار داشته باشند و محوریت کارها را بر عهده بگیرند تنگناها بهتر و پایدارتر کاهش می یابد و اثار ملموس تری در جامعه به دنبال دارد.

حاجی بگلو ضمن تاکید بر لزوم سرکشی مسوولان از شهرستان‌های استان گفت: حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی در بررسی مسائل و مشکلات شهرها و روستاها از نزدیک نقش مهمی دارد و در شرایط کمبود اعتبارات این مساله قوت قلبی برای مردم است.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی از اعضای شوراهای اسلامی بجستان خواست که مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود را برای رفع موثر آنها را تدوین تا در سفر آینده رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.