رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس در مناطق زلزله زده خوی، از انجام ۱۰ عمل جراحی برای مصدومان خبر داد.

استقرار ۳۵ آمبولانس اورژانس در مناطق زلزله‌زده خوی/ انجام ۱۰ عمل جراحی برای مصدومان

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر صبح امروز ۹ بهمن ماه با اشاره به اینکه مشکلی برای خدمت‌رسانی به مصدومین زلزله خوی در حوزه بهداشت و درمان وجود ندارد، اظهار کرد: زلزله خوی ۸۱۶ مصدوم و سه نفر فوتی داشته است و ۶۰ بیمار در بیمارستان‌های خوی بستری هستند.

وی افزود: برای بهبود روند خدمت‌رسانی، ۶۴ بیمار دیگر نیز به مراکز درمانی استان‌های مجاور شامل تبریز، ارومیه و شهرهای سلماس و مرند اعزام شدند و تاکنون ۱۰ عمل جراحی نیز روی مصدومین انجام شده و درمان مصدومین زلزله انجام شده و مورد خاصی در شهرستان نداریم. همه دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌های همجوار آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی دارند.

میعادفر تصریح کرد: پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۲ دستگاه آمبولانس را به خوی اعزام کردیم و ۸ دستگاه آمبولانس نیز در خوی وجود دارد و آماده خدمت‌رسانی است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به پس لرزه‌ها و سرمای هوا، مردم بیرون از خانه‌ها حضور دارند که همکاران هلال احمر در حال انجام اقدامات لازم برای اسکان اضطراری مردم هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.