خاطرات یک خبرنگار امریکایی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مستند «ماموریت ایران: فرد رید»Assignment Iran: Fred Reed روایت می‌شود.

روایت انقلاب اسلامی ایران از زوایه دید یک خبرنگار آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین، در ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مستند «ماموریت ایران: فرد رید» Assignment Iran: Fred Reed که به شرح خاطرات یک خبرنگار آمریکایی از انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد و انقلاب اسلامی را از زبان و زاویه دید یک خبرنگار آمریکایی روایت می‌کند، از شبکه انگلیسی زبان پرس تی‌وی پخش خواهد شد.

در این مستند، فرد رید، خبرنگار و مترجم برجسته ادبی، به بیان خاطرات مختلف خود در زمینه های مختلف از جمله تجربیات و خاطرات خود در ایران در زمان انقلاب اسلامی و پس از آن می‌پردازد.

رید در مستند «ماموریت ایران: فرد رید» به تفصیل به شرح خاطرات خود از انقلاب اسلامی ایران و نیز پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران در دوران بعد از انقلاب پرداخته است. این خبرنگار آمریکایی همچنین به شرح ابعادی از زندگی خصوصی خود و چگونگی مسلمان شدنش اشاره دارد.

روایت انقلاب اسلامی ایران از زوایه دید یک خبرنگار آمریکایی

وی که تاکنون بیش از ۳۰ مرتبه به عناوین مختلف از جمله تهیه گزارش، نوشتن مقاله و نیز نگارش کتاب به ایران سفر کرده، در این مستند به تفصیل به شرح خاطرات خود از انقلاب اسلامی ایران و نیز پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران در دوران بعد از انقلاب پرداخته است.

مستند ۲۵ دقیقه‌ای «ماموریت ایران: فرد رید» محصول سال ۲۰۱۳ واحد مستند شبکه پرس تی‌وی است.
این مستند امروز ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. همچنین بازپخش این مستند نیز ساعت ۲۱:۰۰ امروز و بامداد روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.