فرماندار اردل با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان گفت: هم‌اکنون نیمی از ۹۲ روستای این شهرستان در محاصره برف قرار دارد.

نیمی از روستاهای شهرستان اردل در محاصره برف قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین یعقوب شکوهی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: البته تمامی جاده‌های اصلی شهرستان اردل باز و تردد با زنجیر چرخ در آن امکان‌پذیر است.
وی افزود: مسیرهای منتهی به اردل از سمت رستم‌آباد، تنگ بیابان‌دره و دیناران بسته شده و تردد از مسیر جایگزین عزیزآباد به سمت دوازده‌امام و سرچاه در حال انجام است.
شکوهی تصریح کرد: عملیات بازگشایی مسیرهای منتهی به اردل از سمت رستم‌آباد، تنگ بیابان‌دره و دیناران از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به مسدود بودن مسیر ارتباطی هشت روستای سخت‌گذر منطقه دیناران شهرستان اردل یادآور شد: جاده این روستاها به‌علت نبود بولدوزر تا پس از بارندگی بسته است و بعد از بارش‌ها بازگشایی این راه‌ها آغاز خواهد شد.
شکوهی اظهار داشت: به‌علت کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات شهرستان اردل عملیات بازگشایی جاده‌های آنتنی منتهی به روستاهای این شهرستان از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی فعال در چهارمحال و بختیاری باعث بروز رعد و برق در برخی نقاط و کولاک برف در گردنه‌ها و رخداد بهمن شده است و از همین رو توصیه می‌شود نکات ایمنی در این مدت رعایت شود.
بارش‌ها به تناوب در ساعت‌هایی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.