وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه موافق برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان هستیم و امسال هم بنا به دلایلی از کرمان خارج شد، گفت: سال آینده حتماً استان کرمان یکی از استان‌های مهم برگزار کننده جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران است.

وزیر ارشاد: سال آینده، کرمان برگزار کننده جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران است

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی در آیین افتتاح تالار مرکزی شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در روز ولادت حضرت علی(ع) تالار فرهنگ و هنر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در دولت مردمی یکی از شعارهای مهم ما عدالت فرهنگی در کشور است، گفت: تمام تلاش دولت بر این امر استوار شده که بتواند در تمام ایران سرافراز، امکان رشد و تعالی برای علاقمندان به فرهنگ و هنر را فراهم کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه با تمام مشکلاتی که دولت در آغاز به‌کار با آن روبه‌رو بوده توانستیم بخش مهمی از پروژه‌های نیمه‌تمام را در نقاط مختلف کشور به اتمام برسانیم، افزود: امروز این افتخار را داریم که مجموعه‌ای در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد که هیچ نظیری در ماقبل خود ندارد.

وی با بیان اینکه این مجموعه فرهنگی و هنری مایه افتخار همه کرمانی‌ها است، ابراز کرد: تالار فرهنگ و هنر کرمان باعث توسعه فرهنگی و هنری کرمان بیش از گذشته می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز کشور با قوت مسیر پیشرفت و آبادانی را طی می‌کند، گفت: دشمنی‌ها در مقابل پیشرفت ایران اسلامی از نوع عادی نیست و فضای نظام بین‌الملل تا امروز چنین دشمنی و عداوتی را تجربه نکرده است.

وی با بیان اینکه این نوع تحریم‌ها و صف‌آرایی‌ها و این تروریسم رسانه‌ای که شب و روز تلاش به ناامیدی مردم دارد، در دنیا بی‌نظیر است، افزود: دشمن تلاش می‌کند داشته‌های کشور را در نظر مردم ناچیز جلوه بدهد و با دروغ و تحریف تلاش می‌کند در صفوف مردم ایران ایجاد انشقاق کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تمام دنیای کفر غربی و عربی جمع شدند تا از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ممانعت کنند در حالی‌که نور الهی خاموش نمی‌شود، بیان کرد: ما در یک مصاف نابرابر با تمام جبهه کفر قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که جوانان غیور ایرانی در گوشه و کنار کشور، سرافرازانه مشغول خدمت و آبادانی کشور هستند، گفت: کشور در حال گذار از یک پیچ تاریخی بوده و به یاری خدا و با اراده تمام مردم ایران این قله فتح شده و این مسیر طی می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت در بخش‌های مختلف تمام تلاش خود را گذاشته تا مشکلات را برطرف کرده و به مردم خدمت‌رسانی کند، افزود: جشنواره‌های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره فجر با قوت تمام در حال برگزاری است و هنرمندان استقبال خوبی از آن کردند.

وی با بیان اینکه موافق برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان هستیم و امسال هم بنا به دلایلی از کرمان خارج شد، ادامه داد: سال آینده حتماً استان کرمان یکی از استان‌های مهم برگزار کننده جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران است و حتماً با برگزاری آن در کرمان موافق هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.