تشکیلات خودگردان فلسطین در پیام‌هایی به رؤسای سازمان ملل، مجمع عمومی و شورای امنیت نسبت به انفجار اوضاع در اراضی اشغالی در پی تشدید جنایات صهیونیست‌ها هشدار داد.

هشدار فلسطین به سازمان ملل نسبت تشدید تنش‌ها در اراضی اشغالی

به گزارش قدس آنلاین به نوشته روزنامه القدس العربی، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل در این پیام‌ها نسبت به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در سایه بی‌توجهی جامعه بین‌الملل در قبال آن انتقاد کرد.

وی همچنین با اشاره به عدم مداخله فوری بین‌المللی برای توقف این جنایت‌ها گفت که از ابتدای سال جاری میلادی ۴۱ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

در همین حال، رمزی خوری از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) نیز از جامعه جهانی و تمامی نهادهای انسانی و حقوق بشری خواست تا برای توقف حملات شدید رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ملت فلسطین، فورا وارد عمل شوند.

وی از دیوان کیفری بین‌المللی خواست در برابر جنایات و قتل‌عام‌های روزانه‌ای که اشغالگران اسرائیل علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند، «جدی و قاطعانه» عمل کند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که «حمزه أمجد الأشقر» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در حمله بامداد امروز صهیونیست‌ها به شرق نابلس به شهادت رسید.

دوشنبه نیز در حمله نیروهای اسرائیلی به اردوگاه «عقبه جبر» در اریحا هفت تن از اعضای مقاومت به شهادت رسیدند. نیروهای اسرائیلی پیکرهای این شهدا را تحویل نداده‌اند. رسانه‌های اسرائیلی همچنین اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته ۱۹ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

روز دوشنبه گردان اردوگاه عقبه جبر از آغاز روزهای خشم علیه اسرائیل به دلیل محاصره این اردوگاه از سوی نیروهای اسرائیلی خبر داد. این گردان از ساکنان روستاهای مجاور خواست علیه نیروهای اسرائیلی وارد میدان شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.