تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه در فصل جاری با خرید امتیاز تیم بحران‌زده چیپس کامل، جایگزین این تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال ایران شد.

«رکن آذین» در برزخ انحلال یا بقا

به گزارش قدس خراسان، تیم فوتسال رکن آذین خاورمیانه پس از ورود به لیگ برتر، در بازی اول خود مقابل تیم تازه لیگ برتری گهر زمین در سیرجان به میدان رفت و در همان بازی اول با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

هواداران این تیم که به تغییر مدیریت امیدوار بودند و انتظار داشتند روز به روز وضعیت این تیم بهتر شود اما ظاهراً قرار است این تیم در فصل آینده جایی در بین تیم‌های لیگ برتری نداشته باشد.

رفاقتی به رکن آذین آمدم

سرمربی این تیم در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت اعلام کرد: «بنده از همان ابتدا شرایط تیم را می‌دانستم و فقط رفاقتی به این تیم آمدم». پس از حضور حسین اسلامی شرایط این تیم رو به بهبود نرفت و حاشیه‌های بسیاری دامن این تیم را گرفت و هر روز یک خبر عجیب از این تیم به گوش رسید. از اعتصاب بازیکنان گرفته تا عدم حضور این تیم مقابل سن‌ایچ ساوه و خبر اخیر مبنی بر ابتلای هفت بازیکن رکن آذین به کرونا آن هم در شرایطی که این بیماری در کشور فروکش کرده است.

حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس گفت: در جلساتی که بنده با مدیران رکن آذین در چند روز گذشته داشتم صحبت از ماندن این تیم در لیگ یک فوتسال کشور بوده و حتی برنامه برای تیم‌داری در لیگ یک دارند که امیدواریم تصمیمشان تغییر نکند.

وی افزود: تیم رکن آذین ظرفیت مالی بسیار خوبی دارد و در این یک فصلی که برای تیم‌داری اقدام کرده است تجربه‌های خوبی کسب کرده و اگر قرار باشد این تیم منحل شود واقعاً حیف است.

سرمربی رکن آذین عنوان کرد: شرکت رکن آذین ابتدا قصد تیم‌داری نداشت اما تعدادی از افراد با مدیران این شرکت صحبت کردند و با وعده‌های پوچ مدیرعامل را مجاب کردند تا برای تیم‌داری ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه تیم‌داری رکن آذین برای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران اشتباه بود، گفت: مدیران این باشگاه هم اکنون پشیمان هستند.

اسلامی افزود: ماندن این تیم در لیگ یک هنوز مشخص نیست و باید هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی تا دیر نشده ورود و از این تیم حمایت کنند تا سهمیه خراسان رضوی از دست نرود.

وی با انتقاد از اینکه مدیران ورزشی استان از این تیم حمایتی انجام نداده‌اند، بیان کرد: از زمانی که بنده به این تیم آمدم حمایتی از سوی هیئت فوتبال ندیدم.

سرمربی رکن آذین ابتلای هفت بازیکن این تیم به کرونا را تکذیب و خاطرنشان کرد: واقعیت ماجرا این بود که پس از سقوط تیم به لیگ یک تعدادی از بازیکنان به علت مسائل کاری از تیم جدا شدند، دو بازیکن مصدوم بودند و تنها سه بازیکن به کرونا مبتلا شدند و علت اصلی عدم حضور تیم رکن آذین مقابل گیتی‌پسند این چند مورد بود.

بازیکنان ۵۰درصد حقوقشان را گرفته‌اند

اسلامی در واکنش به صحبت‌های مدیر اجرایی تیم رکن آذین که اعلام کرده تمامی بازیکنان ۵۰ درصد حقوقشان را گرفته‌اند بیان کرد: در خصوص مشکلات مالی و پرداختی‌های بازیکنان اگر ما در لیگ برتر می‌ماندیم قطعاً مشکل مالی نداشتیم اما با توجه به نتایج ضعیفی که تیم گرفت مدیران باشگاه بازیکنان را جریمه کردند و خبرهایی که درباره مشکلات مالی این تیم رسانه‌ای شده بود صحت داشت و تعدادی از بازیکنان ۵۰ درصد حقوق را گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تیم رکن آذین دو بازی آینده خود را قطعاً برگزار خواهد کرد.

مسئول کمیته فوتسال خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: تیم رکن آذین زمانی منحل می‌شود که در مسابقات شرکت نکند اما در خصوص بازی با گیتی‌پسند، با توجه به مشکلاتی که تیم رکن آذین داشت شرایط حضور در آن بازی فراهم نشد و این تیم هنوز منحل نشده است.

حمید طیبی افزود: طبق صحبت‌هایی که بنده با مدیران این تیم در یک هفته اخیر داشتم اعلام کردند قرار است برای فصل آینده با قدرت لیگ یک را آغاز کنیم و حرفی از منحل شدن این تیم نیست.

ی افزود: با توجه به گفته بازیکنان تیم فوتسال رکن آذین تمرینات این تیم منظم نیست و یک هفته برگزار می‌شود و یک هفته برگزار نمی‌شود و برای تمرینات مکان مشخصی ندارند.

طیبی در واکنش به اینکه مربیان تیم فوتسال رکن‌آذین اعلام کردند مسئولان ورزشی استان توجهی به این تیم ندارند، گفت: ما تمام تلاش خودمان را برای نماینده‌های فوتسال خراسان رضوی می‌کنیم و بنده همیشه موبایلم روشن است و پاسخگوی مدیران هستم، اگر منظور از حمایت این باشد که بنده بروم برای این تیم بازی کنم واقعاً شرایط بازی را ندارم.

مسئول کمیته فوتسال خراسان رضوی با انتقاد از اینکه بنده هر موقع با مدیران رکن آذین تماس گرفتم موبایلشان در دسترس نیست، خاطرنشان کرد: در خصوص ماجرای ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا بنده از طریق رسانه‌ها شنیدم و از دوستان نیز پیگیری کردیم اما نتوانستیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

گفتنی است، تیم فوتسال رکن آذین تاکنون از ۲۴ بازی ۸ امتیاز کسب کرده است که با ۴۵ گل زده و ۹۳ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را در این فصل دارد.

به هر حال، اکنون این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرده است و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم مدیران این باشگاه چه تصمیمی برای بقا یا انحلال این تیم خواهند گرفت.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.