وحید شمسایی با بیان این‌که ماندنش در کمیته فوتسال قطعی نیست گفت: بعد از جام جهانی در مورد مدیریت یا مربیگری تصمیم‌گیری می‌کنم.

شمسایی: بعد از جام جهانی در مورد مربیگری تصمیم می‌گیرم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی، پیشکسوت فوتسال ایران که به عنوان معاون کمیته فوتسال فعالیت می‌کرد در مورد اتفاقات رخ داده در این کمیته و استعفای مهرداد سراجی گفت: همیشه گفته‌ام که من نه احتیاج به پول فوتسال دارم و نه میز و صندلی اما برای یکسری از افراد احترام خاصی قائل هستم. سری قبل به خاطر محمد حسن انصاری‌فرد به سازمان لیگ فوتسال رفتم و این بار هم به خاطر عزیزی خادم به کمیته فوتسال آمدم.

وی افزود: از ۱۰- ۱۲ سال پیش با عزیزی خادم آشنایی دارم و ربطی به الان ندارد. با توجه به پیشنهاد دکتر نوروزی و مشاهده برنامه‌هایی که عزیزی خادم برای فوتسال دارد قبول کردم تا به کمیته فوتسال بیایم. در این مدت یک جلسه با عزیزی خادم و یک جلسه در کمیته فوتسال داشتم و یک بازی لیگ را هم تماشا کردم.

او در مورد اختلافات پیش آمده بین عزیزی خادم با سراجی گفت: وقتی عزیزی خادم به تمرین تیم ملی می‌آید و خبری از سراجی نیست یعنی اختلافی وجود دارد. خودشان باید در این باره صحبت کنند و بگویند چه برنامه‌ای دارند.

شمسایی ادامه داد: خود من بین یک دوگانگی ماندم. در صحبت‌هایم با عزیزی خادم گفتم که اگر به کمیته فوتسال بیایم می‌خواهم موثر باشم و حرف‌هایم عملی شود. دنبال این نیستیم که پست و مقامی بگیرم. الان هم منتظرم تا بعد از جام جهانی تصمیم بگیرم. از یک سو دو پیشنهاد خوب لیگ برتری برای مربیگری دارم و از سوی دیگر کمیته فوتسال هم هست. باید بین مدیریت و مربیگری یکی را انتخاب کنم. خودم را در هر دو موفق می‌دانم. در بیزینس شخصی‌ام مدیریت خوبی دارم و به این کار علاقه هم دارم.

معاون کمیته فوتسال ادامه داد: نمی‌خواهم در این برهه برای تیم ملی حاشیه ایجاد شود و الان باید این تیم با آرامش به جام جهانی برود. من به دنبال موفقیت فوتسال هستم و تصمیمم برای ادامه همکاری با کمیته فوتسال را بعد از جام جهانی می‌گیرم.

او در مورد حاشیه تشکیل تیم‌های پایه و این که ادعا می‌شود یک دلال در این تیم سمت بگیرد تاکید کرد: این فردی که شما می‌گویید را سه چهار ماهی هست که از نزدیک می‌شناسم و او را بسیار موثر و کاربلد می‌دانم. نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی برای او افتاده و چرا محروم شده است؟ چند سالی با ناظم الشریعه بوده و به کارهای استعدادیابی هم وارد است. البته که سمتی هم در تیم‌های پایه نگرفته و کسی برای این پست انتخاب نشد.

وی افزود: قرار بود تیم امیدها را تشکیل دهیم که نشد. بعد حرف از تیم ب شد که قرار بود مصطفی عمادی سرمربی آن شود. با عمادی خودم جلسه گذاشتم. مهم‌تر از این تیم‌های جوانان و امید هست. البته برخی‌ها هم هستند که آن‌ها را از در بیرون می‌کنیم از پنجره وارد می‌شوند. مربی‌ای که دو تا تیم را انداخته و یک تیم را منحل کرده به در و دیوار می‌زند تا سرمربی تیم جوانان یا امید شود و با یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون هم رفاقت دارد تا کارش را پیش ببرد.

او با بیان این که از حضورش در کمیته فوتسال دفاع می‌کند اذعان داشت: حضورم در کمیته فوتسال اشتباه نبود و به خاطر عزیزی خادم آمدم ولی هنوز نتوانستم قدمی بردارم و باید جایی باشم که بتوانم کاری بکنم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: ما بهترین نسل فوتسال را در تیم ملی داریم اما اگر ناظم الشریعه دستش در تیم ملی برای جوانگرایی خالی است چون پشتوانه سازی نکردیم و حق دارد. الان می‌بینیم که ازبکستان تغییر کرده است و ژاپن ۶ بازیکن جوانان آسیا را در ترکیب خود دارد. هر بار حرف از تیم امید شد حاشیه‌سازی هم شروع شد.

شمسایی تاکید کرد: ناظم الشریعه چندین اردو گذاشته و تیم ملی شرایط خوبی دارد. به خاطر کرونا بقیه تیم‌ها هم بازی دوستانه زیادی نداشتند. تقریبا اکثر تیم‌ها شش هفت بازی تدارکاتی برگزار کردند. ما سزاوار این هستیم که بار دیگر در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گرفته و حتی رتبه‌ای بهتر از دوره قبل کسب کنیم اما وقتی پرتغال به ازبکستان می‌بازد یعنی فوتسال نزدیک شده و کار سختی داریم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.