رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: باتوجه به راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، اظهار کرد: باتوجه به راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر اعمال می‌شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی در ساری از میدان ساعت به خیابان جمهوری اسلامی به چهار راه ابن شهر آشوب ، خیابان فردوسی ، میدان شهید قاسمی، بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اضافه کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن ماه آغاز می‌شود.

بیگلری ادامه داد: این محدودیت درمیدان شهدا، سه‌راه کشاورزی، خیابان شیخ طبرسی، خیابان خاقانی، تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا، خیابان جام جم و تمامی مسیرهای منتهی به خیابان آزادی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند، تصریح کرد: رانندگانی که قصد عزیمت به سمت کیاسر و استان سمنان را دارند از کمربندی سلیم بهرامی و بلوار کشاورز تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی‌کنندگان و به‌صورت گام به گام انجام می‌شود که رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باید با پلیس همکاری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.