کاپیتان باتجربه تیم استقلال درحالی برای بازگشت به میادین آماده می‌شود که دو انگیزه مهم برای پوشیدن دوباره دستکش های استقلال در سر دارد.

دو انگیزه مهم برای بازگشت پرقدرت حسین حسینی به دروازه استقلال

به گزارش قدس آنلاین سید حسین حسینی دروازه بان ۳۰ ساله تیم استقلال که حالا با تجربه حضور در جام جهانی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست می‌بندد پس از ۴ هفته دوری از قفس توری استقلال آماده بازگشت به میادین و حضور دوباره در رقابت های لیگ برتر است.

حسینی که در این چهار هفته هرگز از تمرینات استقلال غافل نبود و همراه با کادرفنی گاهی از نزدیک تمرینات تیمش را دنبال می‌کرد در روزهای اخیر با حضور در تمرینات استقلال زیر نظر بهزاد غلامپور به مرور کارهای سنگین دروازه بانی مشغول شد اما بازگشت به میادین و حضور دوباره در ترکیب استقلال تنها انگیزه سید حسین حسینی برای حضور در هفته بیستم مقابل پیکان نیست.

با نگاهی به ترکیب تیم پیکان مشخص می‌شود محمدرشید مظاهری رقیب دو فصل پیش سید حسین حسینی در استقلال در چارچوب دروازه تیم پیکان خواهد ایستاد. مظاهری که در ابتدای لیگ برتر بیستم به استقلال پیوست از همان ابتدا رقابت شدید و سنگینی با سید حسین حسینی داشت اما این دروازه بان در نیم فصل زمستانی سال ۱۴۰۰(بهمن پارسال) در نهایت از این تیم جدا شد.

قطعاً انگیزه های حسینی برای بسته نگه‌داشتن دروازه اش مقابل هم‌تیمی و رقیب سالهای گذشته اش در استقلال که در آن سوی میدان ایستاده انگیزه های این بازیکن برای حضور در دیدار مقابل پیکان را دو برابر خواهد کرد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم های استقلال و پیکان از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.