آرسنال پس از باخت هفته گذشته به اورتون، امشب هم با تساوی برابر برنتفورد دو امتیاز دیگر را از دست داد تا سیتی فرصت داشته باشد فاصله‌اش را با صدرنشین لیگ جزیره کمتر کند.

آرسنال روی نوار امتیاز از دست دادن/ چلسی بازهم متوقف شد

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری پنج بازی همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ امشب شنبه ۲۲ بهمن‌ماه پیگیری شد.

در یکی از بازی‌های مهم امشب آرسنال صدرنشین لیگ جزیره میزبان برنتفورد بود و به تساوی یک- یک رسید. لیندرو تروسارد در دقیقه ۶۶ برای آرسنال و ایوان تونی در دقیقه ۷۴ برای برنتفورد گل زنی کردند.

آرسنال که هفته گذشته مقابل اورتون شکست خورده بود، این هفته هم با این تساوی دو امتیاز دیگر را از دست داد. آرسنال با این یک امتیاز ۵۱ امتیازی شد و در صدر باقی ماند اما سیتی این فرصت را دارد تا با برد در بازی این‌ هفته اختلاف را با شاگردان میکل آرتتا به سه امتیاز کاهش دهد.

در سایر بازی‌ها لسترسیتی چهار بر یک مقابل تاتنهام به پیروزی رسید. ابتدا تاتنهام با گل رودریگو بنتانکور در دقیقه ۱۴ پیش افتاد؛ اما لستر در ادامه با یک کامبک توسط ایوان تونی در دقیقه ۲۳، جیمز مدیسون در دقیقه ۲۵ و کلیچی ایهیناچو در دقیقه ۴+۴۵ و هاروی بارنس در دقیقه ۸۱هاروی بارنس چهار گل وارد دروازه شاگردان آنتونی کونته کردند تا سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.

آرسنال روی نوار امتیاز از دست دادن/ چلسی بازهم متوقف شد

کریستال پالاس و برایتون هم به تساوی یک-یک رسیدند. سولی مارچ در دقیقه ۶۳ برای برایتون و جیمز تامکینز در دقیقه ۷۰ برای کریستال پالاس گلزنی کردند.

فولام هم دو بر صفر ناتینگهام فارست را شکست داد، ویلیان در دقیقه ۱۷ و مانور سولومون در دقیقه ۸۸ گلزنان فولام بودند.

ولورهمپتون هم برابر ساوتهمپتون دو بر یک پیروزی رسید. آلکاراز در دقیقه ۲۴ برای ساوتهمپتون و یان بدنارک(گل به خودی) در دقیقه ۷۳ و جائو گومز در دقیقه ۸۸ برای ولورهمپتون گلزنی کردند.

آرسنال روی نوار امتیاز از دست دادن/ چلسی بازهم متوقف شد

تیم‌های وستهم و چلسی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. ژوائو فلیکس در دقیقه ۱۶ برای چلسی و امرسون پالمیری در دقیقه ۲۸ برای وستهم گلزنی کردند. به این ترتیب شاگردان پاتر که در روزهای اخیر هزینه‌های زیادی را روی دست باشگاه چلسی گذاشته‌اند بازهم ناکام بودند و موفق به کسب پیروزی نشدند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.