رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی، از عوامل این فیلم قدردانی کرد.

قدردانی سردار احمدی مقدم از عوامل فیلم غریب

‌به گزارش مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی، به پاس قدردانی از دست اندرکاران تهیه و ساخت این اثر با ارزش و انقلابی دوران دفاع مقدس، متنی را به شرح زیر تقدیم کلیه عوامل ساخت این فیلم نمودند:

بسمه تعالی

پس از سی سال انتظار در مورد ساخت فیلمی که معرف شخصیت شهید محمد بروجردی باشد به همت مؤسسه فرهنگی و هنری اوج این مهم به انجام رسید.

در ۴ سال همرزمی با آن شهید بزرگوار، چنان سلوک، اخلاق، صفات و تدبیری از او دیدم که آئینه تمام‌نما و راهنمای جاودان برای بنده و بسیاری از دیگر همرزمان آن عزیز گردید.

جا دارد از شخصیت‌پردازی بسیار زیبا در فیلم «غریب» که گمشده جوان امروزی و راهنمای مسئولان در میدان عمل و خدمت به مردم را به طرزی ساده و بی‌پیرایه و به دور از مبالغه و خارج از دسترس ساختن این الگوها به تصویر کشیده بود، از کارگردان محترم این اثر، جناب آقای محمد حسین لطیفی که با عشق این کار را به انجام رسانده است، تقدیر و تشکر نمایم؛ خصوصاً اینکه ایشان با اقدام ارزنده خود، جایزه جشنواره را به دختر و خانواده این شهید بزرگوار تقدیم نمود و فعل ایثار را ترجمان واقعی نمود و نشان داد هنوز ارزش‌ها زنده‌اند.

همچنین از نویسنده و تهیه‌کننده محترم این اثر، آقای حامد عنقا و بازیگران محترم، علی‌الخصوص آقای بابک حمیدیان و آقای مهران احمدی که صحنه‌های بی‌نظیر و باورپذیری را آفریدند، سپاسگزاری می‌نمایم.

بی‌اختیار به ۴۰ سال قبل رفتم و با خاطراتم زندگی کردم و دیگر دوستان آن شهید نیز در تماشای این فیلم، حال و هوای مرا داشتند. در پایان از آقای احسان حسنی و دیگر مسئولان مؤسسه فاخر اوج نیز تشکر نموده و برای همگان از خداوند متعال آرزوی توفیق دارم.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.