تیم فوتبال مس کرمان توانست با برتری دو بر یک برابر نساجی، کمی شرایط خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را بهبود بخشد.

تداوم ناکامی‌های نساجی با شکست برابر مسِ بحران‌زده

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۵ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه باهنر کرمان با قضاوت حسین زیاری به مصاف نساجی رفت که موفق شد سه امتیاز با ارزش و حیاتی را کسب کند.

مس برای خروج از شرایط بحرانی به حفظ امتیازات این دیدار در کرمان نیاز داشت.

از طرفی نساجی هم که هفته‌هاست نتوانسته طعم برد را بچشد دنبال این بود تا بتواند با کسب امتیازات این دیدار شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

در نخستین دقیقه بازی، حسین زامهران روی اشتباه فاحش دروازه‌بان با تجربه و کاپیتان مس دروازه را باز کرد اما تیم میزبان دوبار در دقایق ۳۰ و ۴۴ توسط عارف رستمی و محمد قاسم‌نژاد به گل رسید تا شاگردان فرزاد حسین‌خانی کامبک خوبی داشته باشند.

مس توانست در نیمه دوم هم نتیجه را حفظ کند تا برد خوب و مهمی را در این دیدار تجربه کند. داور برای نیمه دوم ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت که در نوع خود جالب توجه بود.

با ۳ امتیاز این دیدار مس ۱۸ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول ماند. نساجی هم با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت.

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، روان تونگیک، حسن مرادی‌فر، فرزاد جعفری، میلاد خدایی اصل، سیدمحمد ستاری، محمد صبوری (۶۸- احمد نصیری)، محمد قاسمی‌نژاد(۶۸- سامان تورانیان)، معین عباسیان، عارف رستمی و جورج برایم (۶۰- محمد صالح محمدی)

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری(۸۲- مهرداد عبدی)، علی شجاعی(۴۶- صابر حردانی)، حسین زامهران، علی داوران(۶۹- عرفان گل‌محمدی)، حامد شیری، سیداحمد موسوی، رضا جعفری(۴۶- احمد عبدالله زاده) و کریم اسلامی(۷۶- آداما نیان)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.