۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 850139

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی دوستانه با زنیت دیدار خیلی خوبی از نظر ملی و باشگاهی است و برای سپاهان اهمیت دارد.

بازی با زنیت برای سپاهان اهمیت دارد

به گزارش قدس آنلاین فرشاد احمدزاده پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن در داربی اصفهان، اظهار کرد: مهم این بود تیم برنده شود. یک هفته من گل می‌زنم و یک مسابقه بازیکن دیگر. سه امتیاز اهمیت زیادی دارد که توانستیم با یک نمایش هجومی به دست بیاوریم.

وی لیگ را یک ماراتن دانست و گفت: از روزی که لیگ شروع شده، تمرکزمان روی این بوده که بازی به بازی پیش برویم و خدا را شکر که توانستیم بازی‌ها را به نحو احسن پیش ببریم. امیدوارم در نهایت به بهترین شکل فصل را تمام کنیم.

این بازیکن سپاهان با اشاره به شادی گلش با هوگو، مربی سپاهان، توضیح داد: هوگو قبل از بازی به من گفت گل می‌زنی و من هم بخاطر این حرف و روحیه دادن او، تشکر کردم و به سمتش رفتم. او انرژی خاصی به بازیکنان و من می‌دهد و وظیفه‌ام این بود به سمتش بروم.

احمدزاده همچنین با اشاره به بازی دوستانه سپاهان برابر زنیت، خاطر نشان کرد: این دیدار دوستانه، بازی خیلی خوبی از نظر ملی و باشگاهی است. این دیدار برای سپاهان اهمیت دارد و امیدوارم هواداران بیایند و این رویداد بزرگ را از نزدیک ببینند. می‌خواهیم یک مسابقه خوب و تماشاگرپسند ارائه داده و در کنار هواداران این روند را ادامه دهیم.

وی در پایان افزود: از تمام تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم که در این هوای بارانی حمایت کردند و توانستیم در یک بازی سخت خانگی برنده شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.