بارش برف از روز یکشنبه در شهرستان کوهرنگ آغاز شده است و باتوجه به حجم بالای برف مشکلاتی برای مردم این شهرستان ایجاد شده است.

آخرین وضعیت کوهرنگ از زبان مسئولان

به گزارش قدس آنلاین شهباز اکبری- فرماندار کوهرنگ ۲۶ بهمن‌ماه در خصوص آخرین وضعیت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: بارش باران و برف هم‌زمان در شهرستان ادامه دارد، بارش باران موجب آبگرفتگی معابر در چلگرد شد و مشکلاتی را ایجاد کرد که خوشبختانه مشکل رفع شد.

وی افزود: عوامل امدادی و خدماتی در حال فعالیت در شهرستان کوهرنگ هستند.

اکبری بیان کرد: ماشین‌آلات راهداری موجود در شهرستان کوهرنگ در شهرستان تقسیم‌بندی شد و تا ساعت ۱۰ امشب بیش‌تر راه‌های روستایی را بازگشایی خواهیم کرد.

همچنین پرویزی- شهردار چلگرد با اشاره بارش باران در کوهرنگ، اظهار کرد: شاهد آبگرفتگی معابر هستیم و برای برف‌روبی نیازمند تجهیزات به‌روز هستیم، وضعیت کوهرنگ بحرانی است.

وی بیان کرد: برای بازگشایی معابر نیازمند ماشین‌آلات هستیم، امکان ریزش سقف و تخریب منازل قدیمی در شهر چلگرد وجود دارد.

خسرو کیانی- مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری نیز در خصوص آخرین وضعیت استان در پی بارش سنگین برف، اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ در وضعیت بحرانی و اضطرار قرار دارد.

وی با بیان اینکه حجم برف در پشت بام منازل بالا است، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش باران سیلابی شدن معابر را انتظار داریم، مشکل خاصی در استان نیست و تقسیم کار صورت گرفته است.

کیانی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی اصلی چهارمحال و بختیاری باز است، گفت: تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: چند دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی از چند استان وارد چهارمحال و بختیاری شد و تعداد دیگری در حال ارسال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.