نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: مردم نشان دادند انتقادات خود را از برخی مسئولان دارند اما پای اصل نظام ایستاده‌اند.

نوباوه‌وطن: مردم در ۲۲بهمن نشان دادند پای اصل نظام ایستاده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی گسترده امسال گفت:‌ نحوه مواجه مردم با مسائل اصلی انقلاب نشان‌دهنده رشد یافتگی بسیار عمیق ملت است.

وی افزود: مردم در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن عملکرد دولت‌ها و مجلس‌ها را ملاک قرار نمی‌دهند، بلکه اصل انقلاب که یک تحول و یک دگرگونی منطقی در کشور ما بوده مورد پذیرش و قبول مردم ما است که این مسأله بسیار مهمی است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت:‌ دیدگاه مردم آسیب‌پذیری ما را در بحث تغییر اصل نظام بسیار کاهش می‌دهد که این مسأله بسیار مهمی است.

نوباوه‌وطن خاطرنشان کرد:‌ در راهپیمایی ۲۲ بهمن جدا از دست‌نوشته‌های مربوط به اصل راهپیمایی دست‌نوشته‌هایی هم در مورد عملکرد مسؤلان در دست مردم دیده می‌شد که این نشان می‌دهد که مردم انتقادات خود را دارند اما پای اصل نظام ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم تغییراتی را که در کشور در قالب انقلاب اسلامی رخ داده هم می‌شناسند هم به خوبی قبول دارند و بین اصل نظام و عملکرد دولت و مجلس فرق قائل هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت:‌ دشمن ساده‌لوحانه مسأله تجزیه و مواردی از این دست را مطرح می‌کند اما مردم به خوبی می‌دانند که تجزیه بخشی از کشور ما چه شرایطی را برای کشور و مردم رقم می‌زند و چه آسیبی به ما می‌زند.

نوباوه‌وطن خاطرنشان کرد: مردم نسبت به اصل نظام و هرگونه تغییرات ماهوی بسیار حساس هستند و با هرگونه تغییر در این بخش کاملاً مخالف هستند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند و این نقطه قوت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همبستگی مردم برای اصلاح امور بزرگ‌ترین ارزشی است که هر کشوری در هر کجای دنیا بتواند در اختیار داشته باشد بسیار موفق است و ما این را در اختیار داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.