۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 850806

ریکاردو آلوز با ثبت ۱۲ پاس گل موثرترین بازیکن لیگ تا پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال لقب گرفت.

موثرترین بازیکنان لیگ برتر تا هفته بیستم

به گزارش قدس آنلاین، پس از گذشت بیست هفته از لیگ برتر فوتبال، تیم‌های مدعی بالای جدول رقابت نزدیکی در کورس قهرمانی دارند و در انتهای جدول رقابت برای بقا ادامه دارد. بازیکنان مختلفی در این فصل ستارگان تیم‌هایشان بودند و تاثیرگذاری به‌سزایی در موفقیت تیمشان داشتند.

ستاره بی چون و چرای لیگ برتر، ریکاردو آلوز است. او تاکنون در ۱۷ بازی که انجام داده ۱۲ پاس گل را ثبت کرده و تنها یک پاس گل با محمدرضا خلعتبری، رکورددار پاس گل در ادوار لیگ برتر فاصله دارد.

آلوز موثرترین مهره تراکتوری‌ها تا این هفته از رقابت‌ها بوده و نقش ویژه‌ای در کسب نتایج خوب شاگردان خمز داشته است. پس از آلوز، شهریار مغانلو با ۷ گل و ۳ پاس گل در رده دوم موثرترین بازیکنان لیگ قرار دارد. اعتماد مورایس به مغانلو در نهایت جواب داده و این مهاجم یکی از عوامل صدرنشینی سپاهانی‌ها در جدول بوده است.

پس از مغانلو نام عارف رستمی در جدول موثرترین بازیکنان لیگ قرار دارد. رستمی یک نام غیرمنتظره در این جدول است. او فصل گذشته در ذوب‌آهن نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد اما در این فصل از رقابت‌ها درخشید و مس کرمان را از منطقه سقوط تاحدودی دور کرد.

در ادامه جدول موثرترین بازیکنان لیگ برتر را می‌خوانید:

موثرترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال/ مغانلو و رستمی در تعقیب آلوز

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.