سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از اظهارات کیلیان امباپه در مورد بازیکنان این تیم، از نیمار دفاع کرد.

دفاع سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از نیمار پس از اظهارات امباپه

به گزارش قدس آنلاین، کریستف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در میان اظهارات کیلیان امباپه که ظاهراً هدفش سبک زندگی نیمار است، تلاش کرده تا اوضاع را آرام کند.

ماجرا از این قرار است که پس شکست پاری‌سن‌ژرمن برابر بایرن‌مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تنها چند ساعت پس از این باخت نیمار در یک فست‌فود و در حال بازی دیده شده و این رفتار باعث شد تا انتقادات بسیار جدی در مورد او مطرح شود.

امباپه نیز بعد از این شکست به خبرنگاران گفته بود که "بازیکنان ما باید برای بازی برگشت در سلامت کامل باشند. همه باید خوب بخورند و بخوابند. ما کار می‌کنیم، نتیجه را برمی‌گردانیم و برای گرفتن نتیجه تلاش می‌کنیم."

گالتیه نیز در این خصوص گفت: آنچه کیلیان گفت دقیقاً همان چیزی است که او در رختکن گفت. این حرف‌ها بلوغ او را نشان می‌دهد چرا که او می‌خواهد تیم را منسجم کند.

سرمربی پاریسی‌ها همچنین از نیمار هم دفاع کرد و گفت: من قرار نیست اظهارات کیلیان را با عکس نیمار در یک رستوران فست فود مرتبط کنم. من با نیمار صحبت کردم و به او گفتم که چه فکر می‌کنم. او حق دارد در روز مرخصی خود بازی کند. من به او گفتم که در مورد این عکسی که بیرون آمده چه فکری می‌کنم. هیچ ابهامی وجود ندارد.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای جبران نتیجه بازی رفت باید روز چهارشنبه ۱۷ اسفند به مونیخ برود و شکست یک بر صفر خود برابر بایرن‌ را جبران کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.