سردار سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفین کشور در یادواره شهدای بخش ارسک شهرستان بشرویه: گفت : شهدا سندهای گویای حقانیت ملت ایران هستند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور : شهدا سندهای گویای حقانیت ملت ایران هستند

به گزارش خبرنگارقدس شهرستان بشرویه ، سردار سلیمانی در یادواره شهدای ارسک گفت: راه ملت ایران راه حق است وشهدا سندهای گویای حقانیت ملت ایران هستند نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی ایران شکست خورده است.
وی با بیان اینکه پیروزی بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی، ساقط شدن رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی است و این رژیم در آستانه فروپاشی قرار دارد افزود: امروز در درون سرزمین‌های اشغالی عملیات‌های پی در پی از سوی جبهه مقاومت در حال انجام است و رژیم صهیونیستی که میخواست از نیل تا فرات را اشغال کند امروز به دنبال حفاظت از مقرها و پایگاه‌های خود درون شهرها و شهرک‌هاست و این پیروزی بزرگی است.
رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: همه این‌ها ناشی از انقلاب اسلامی ما در سال ۵۷ است که با میدان‌داری امام راحل و مردم به پیروزی رسید.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی قدرت را از غرب به شرق با محوریت ایران اسلامی تغییر داد و ملت بزرگ ایران نظم نوین جهانی را پرچمداری خواهد کرد افزود: دشمنان اکنون هم در خارج از کشور دلقک‌هایی پیدا می‌کنند و از آن‌ها حمایت می‌کنند، اما راهشان باطل است و به همین دلیل در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده اند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور : شهدا سندهای گویای حقانیت ملت ایران هستند
وی گفت: تمدن غرب فروپاشیده غرب می‌خواست در ایران اغتشاشات آمریکایی – صهیونیستی را با تمسک به سوء استفاده ابزاری از زن ایجاد کند که با شکست مواجه شد.
رئیس بسیج مستضعفین کشور به پیشرفت‌های روز افزون ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های ما باید با کشورهای اروپایی مقایسه شود و در بسیاری از رشته‌ها همچون پزشکی جزو برترین کشورها هستیم و در نانو رتبه سوم دنیا را داریم و در توسعه انسانی نیز جایگاه اول هستیم.
رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه در رشته‌های پزشکی جزو پیشرفته‌ترین کشورها هستیم افزود: در مدیریت کرونا ایران سومین رتبه دنیا را دارد.
سردار سلیمانی گفت: آمریکا در کرونا بیشترین تلفات را دارد به گونه‌ای که با واکسن فایزر مشکلات متعددی برای زنان بوجود آوردند.
وی همچنین افزود: ایران اسلامی در سد سازی جایگاه دوم دنیا، در داشتن تعداد مهندسان رتبه سوم را دارد و ۲ هزار و ۴۶۰ واحد دانشگاهی و ۵ میلیون دانشجو در کشور داریم که ۶۰ درصد آن را خواهران تشکیل می‌دهند.
شایان ذکراست این مراسم با حضور بی نظیر خانواده های شهدا ،ایثارگران، ومردم ولایتمدار، مسئولین استانی و شهرستانی و دهه هشتادیها و نودیها با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی برگزارشد و در پایان طرح های نهضت آسفالت شهرارسک از توابع شهرستان بشرویه با حضور سردار سلیمانی، فرمانده سپاه انصاررضاخراسان جنوب ، امام جمعه ،فرماندارشهرستان بشرویه افتتاح شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.