تحولات منطقه

سعید نجاتی، نویسنده و کارگردان سینما، سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را که پیش‌تر دریافت کرده بود، به حسین محمدی جانباز جنگ رمضان در کرمانشاه تقدیم کرد.

اهدای سیمرغ بلورین فجر توسط سعید نجاتی به جانباز جنگ رمضان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید نجاتی نویسنده و کارگردان سینما با حضور در منزل حسین محمدی، جانباز جنگ رمضان در شهر کرمانشاه، سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را که در سی‌وهشتمین دوره این جشنواره کسب کرده بود، به او اهدا کرد.

حسین محمدی از رزمندگان جوان دهه هشتاد است که در جریان جنگ رمضان دچار جراحات شدید شد و هر دو دست و هر دو پای خود را از دست داد. با وجود این آسیب‌ها، او به نمادی از ایستادگی و فداکاری در میان رزمندگان تبدیل شده است.

نجاتی با این اقدام، جایزه سینمایی خود را به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های این جانباز تقدیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha