گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.

گروه‌های فلسطینی: مقاومت تنها راه مقابله با صهیونیست ها است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وبگاه شهاب، گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای مشترک، عقب نشینی رسمی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی صهیونیستی و صدور بیانیه بی ارزش در این زمینه را محکوم کردند.

بر همین اساس گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند: معامله تشکیلات خودگردان در ازای عقب‌ نشینی از مواضع خود در برابر صهیونیست‌ ها، به معنای تداوم فروش سریال توهمات به ملت فلسطین و تسلیم شدن در برابر دولت آمریکاست که همدست رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است، این معامله که از نظر مردمی، ملی و سیاسی مردود و با توجه به افزایش مبارزات فلسطین علیه صهیونیست‌ ها صورت گرفته است، نشانگر شیوه خطرناکی است که تشکیلات خودگردان در پیش گرفته است و بر حقوق ملت فلسطین نیز تأثیرات ویرانگری دارد.

گروه های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند، وظیفه ملی، حرکت کردن در مسیر مقاومت مردمی در برابر صهیونیست هاست تا بتوان ایستادگی ملت فلسطین را تقویت کرد؛ زیرا رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیست آن، فقط با مقاومت میدانی فراگیر، دست از سیاست ها و طرح‌ های خود بر می‌ دارد.

این گروه‌ ها با بیان اینکه، مقاومت باید به آزادسازی سرزمین فلسطین و تشکیل کشور مستقلی به پایتخت قدس شریف منجر شود، تصریح کردند: زمان آن رسیده است که فجایع سیاسی علیه مسئله فلسطین رقم نخورد و راهبرد ملی یکپارچه‌ ای تدوین شود که مورد توافق تمامی مردم فلسطین باشد.

گفتنی است گروه های مقاومت حماس، جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، ابتکار ملی، جبهه خلق - فرماندهی کل، طلایه داران نبرد برای آزادسازی بیانیه مذکور را امضا کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.