۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 851854

یحیی از اینکه مهاجمش مجددا قبل از بازی حساس تیم مصدوم شد حسابی شاکی است و از جذب او نیز به‌نوعی پشیمان شده است.

پشیمانی گل‌محمدی از خرید یک ستاره

به گزارش قدس آنلاین، یحیی از اینکه مهاجمش مجددا قبل از بازی حساس تیم مصدوم شد حسابی شاکی است و از جذب او نیز به‌نوعی پشیمان شده است.

شیخ دیاباته باز هم سر بزنگاه پایش را گرفت و دست سرمربی قرمزها را در پوست گردو گذاشت. بار قبل در آستانه دربی بود که شیخ به یکباره در بازی دوستانه با سپاهان مصدوم شد و سه هفته‌ای را دور از میادین سپری کرد. شیخ تا به فرم ایده‌آل برگردد و آماده شود چند بازی به‌صورت تعویضی راهی میدان شد و موقعیت‌هایی را هم در بازی‌های حساس به‌خاطر ناآمادگی از دست داد.

یحیی آماده بود تا شیخ به فرم مطلوب برگشته را در کنار لئاندرو پریرای برزیلی با هم در بازی امروز به میدان بفرستد که مهاجم بلند قامت سرخپوشان همه معادلات را ۴۸ ساعت قبل از بازی برهم زد. اتفاقی که شاید یحیی را مجبور کند قید سیستم ۲-۴-۴ را زده و تیمش را با یک مهاجم به میدان بفرستد.

یحیی از اینکه دیاباته مجددا قبل از بازی حساس تیم مصدوم شد حسابی شاکی است و از جذب او نیز به‌نوعی پشیمان شده است. جالب اینکه مصدومیت شیخ همان مصدومیت کهنه‌ای است که در استقلال و الغرافه هم دچار آن می‌شد؛ اما با این حال پرسپولیس این بازیکن را برای فصل‌جاری به خدمت گرفت. درهرصورت یحیی به‌طور کلی دیگر قید دیاباته را زده و از حالا باید این بازیکن را اولین جدا شده سرخپوشان در تابستان نامید.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.