معاون وزیر نفت گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار کارت تحویل داده شده و مابقی پاکت گذاری و تحویل می‌شود که مردم با کارت خودشان سوختگیری کنند و اگر هم کارتشان جا مانده باشد از ظرفیت کارت جایگاهدار استفاده کنند.

جزییات تحویل ۴۰ لیتر بنزین در هر ۳ ساعت تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، جلیل سالاری درباره توزیع ۴۰ لیتر بنزین در هر بار سوخت‌گیری اظهار کرد: تمرکز ما این است که به تمام کسانی که دارای خودرو هستند، کارت سوخت تحویل دهیم، اقدامات خوبی در حوزه شخصی سازی انجام شده است.

وی افزود: تاکنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار کارت تحویل داده شده و مابقی پاکت گذاری و تحویل می شود که مردم با کارت خودشان سوختگیری کنند و اگر هم کارتشان جا مانده باشد از ظرفیت کارت جایگاهدار استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی تصریح کرد: در ایام زمستان و روزهای سرد سال سوخترسانی در سطح بالایی انجام شد ما در ابن مدت هم باید روزانه ۸۵ میلیون لیتر نفتگاز و هم ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین را جابجا می کردیم تا در هیچ یک از مجاری عرضه توقف صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: با مجاری عرضه و بخش حمل و نقل همکاری های لازم انجام شد و توانستیم سوخترسانی در ایام زمستان را مدیریت کنیم و به موازات شرکت گاز توزیع سوخت مایع نیز انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.