فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد یک مرکز ۲۴ ساعته برای مبارزه با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: از روز گذشته تاکنون ۶۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌ها معرفی شده‌اند.

جمع‌آوری ۶۶۰ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت/ ایجاد مرکز ۲۴ ساعته برای برخورد با خرده‌فروشان و معتادان

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در طرح پاکسازی مناطق شهری از حضور معتادان متجاهر اظهار کرد: مردم جنوب شهر بر گردن ما حق دارند و باید محدوده زندگیشان عاری از هرگونه جرم و جنایت باشد.

وی افزود: بعد از دستورات فرمانده کل انتظامی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اقدامات ویژه‌ای را در محدوده شوش، دروازه غار و هرندی اجرا کرده است.

محمدیان گفت: قرار است پایگاه ثابت شبانه‌روزی در این محل (منطقه ۱۲) ایجاد شود تا ماموران پلیس در آنجا به صورت شبانه‌روزی حضور داشته باشند تا به محض مشاهده معتادان متجاهر آنها را جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل کنند.

وی گفت: ما از اینجا کسی را فراری نمی‌دهیم تا به جای دیگری بروند و در محله‌ای دیگر با مشکل مواجه شوند، چراکه به صورت روزانه در سایر نقاط شهر هم گشت داریم.

محمدیان بیان کرد: برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد در این منطقه اقدام به فعالیت‌های بشردوستانه کردند که ما ضمن تشکر از آنها خواهش می‌کنیم تا در مناطق دیگر هم این اقدامات را انجام دهند.

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه فعلا در منطقه ۱۲ این پایگاه ایجاد شده است و قرار است به مرور زمان در محل‌های دیگر تهران هم پایگاه های شبانه‌روزی را ایجاد کنند، گفت: بخشی از سرقت‌های خرد می‌تواند کار معتادان متجاهر باشد البته طرح ویژه‌ای برای مبارزه با مالخران در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه یکسری خانه‌های قدیمی داریم که شناخته شده هستند که خرده‌فروشان موادمخدر در آنجاها فعالیت می‌کنند گفت: شناسایی مجدد این محله‌ها از روز گذشته شروع شده است تا این خانه‌های پلاک قرمز پلمب شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمک معرفی شده‌اند و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.