سرمربی تیم جوانان پرسپولیس به برکناری‌اش از هدایت این تیم پایه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

اقدام عجیب از سوی پرسپولیس/ اخراج مربی به خاطر یک مصاحبه!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عطالو در مورد علت برکناری‌اش از سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم دو سه هفته سکوت کنم تا بازی‌های لیگ برتر رده جوانان به پایان برسد و سپس در مورد تیم صحبت کنم.

وی در واکنش به اینکه دلیل اصلی جدایی‌اش از سرمربیگری جوانان پرسپولیس صحبت‌های رسانه‌ای وی بود، عنوان کرد: حالا به نظر مصاحبه‌ای که کردم به مذاق‌شان خوش ننشسته و فشار آمده است.

سرمربی سابق تیم جوانان پرسپولیس در خصوص اینکه عنوان شده دلیل برکناری وی مصاحبه‌ای دروغین بوده در حالی که او صحبت‌های دروغین مطرح نکرده، تصریح کرد: دروغین که بازیکنان تیم خودشان هستند. من صحبتی در مورد بازیکنان کردم و در مورد خودم صحبتی نکردم. قرار بوده پاداشی به بازیکنان داده شود که داده نشده است. بگذاریم سه هفته باقیمانده تا پایان مسابقات بگذرد.

عطالو خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها دربی رفت و برگشت را از استقلال بردیم. در رده سوم هستیم که بهترین رده در قیاس با سال‌های اخیر است. یک سری مسائل قبل از بازی اخیر و حتی پیش از دربی پیش آمد که حالا وقت گفتن نیست. ان‌شاءالله اتفاق‌های خوب برای تیم بیفتد.

وی دلیل برکناری‌اش را فقط موضوع پاداش ندانست و تأکید کرد: نمی‌شود گفت فقط پاداش دلیل این اتفاق بوده، الان هر چه من بگویم باشگاه برعکس آن را می‌گوید. چون فعلاً تریبون دست آنهاست. شاید دوست نداشتند در مورد شرایط تیم جوانان، من صحبتی کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.