۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 852655

چندی است که موضوع راه اندازی تراموا در تهران از سوی برخی کارشناسان و حتی شهروندان مطرح می شود اما آیا تراموا به تهران می رسد یا خیر؟

تراموا چه زمانی به تهران می رسد؟

به گزارش قدس آنلاین، راه اندازی تراموا به منظور توسعه حمل و نقل، یکی از راهکارهای مطرح شده از سوی مدیریت شهری است و چندی پیش، علیرضا زاکانی شهردار تهران در این خصوص، گفت: برنامه‌ریزی جدی را برای استفاده از تراموا در شهر به عنوان ظرفیت پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام می‌دهیم و اقداماتی در حال انجام است که یک خط آن اجرا شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره راه اندازی تراموا در تهران گفت: در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر تاکید شد که کار مطالعاتی تراموا انجام شود و اکنون در حال مطالعه است.
پرویز سروری اظهار داشت: دیدگاههایی در این خصوص داریم اما تا زمانی که مطالعات انجام نشود، نمی توان اظهار نظر کرد به همین دلیل منتظر هستیم تا کار مطالعاتی تراموا انجام شود و معتقدیم یکی از روش ها و اقدامات موثر در شرایط کنونی برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقل تهران، تراموا است.

به گفته وی، اگر مطالعات نشان دهد که راه اندازی تراموا امکان پذیر است، اجرای آن هم هزینه کمتری دارد و هم در انتقال و سرعت موثر است.

سروری با تاکید بر اینکه موضوع راه اندازی تراموا باید با وضعیت تهران بررسی و امکان سنجی شود، افزود: تراموا در دستور کار شهرداری تهران است و هرگونه تصمیم گیری و اقدامی در این خصوص مبتنی بر مطالعات انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.