حداقل دو صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته در اراضی اشغالی فلسطین کشته شدند.

هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین، در عملیات‌‎های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته ۲ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند.

مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی در این باره نوشت که این عملیات‌ها شامل ۹ مورد تیراندازی، دو مورد پرتاب نارنجک به سمت صهیونیست‌ها، دو مورد پرتاب کوکتول مولوتف و بیش از ۱۰ مورد درگیری و مقابله با صهیونیست‌ها بوده است.

در عملیات تیراندازی در شهرک حواره در جنوب نابلس دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در دیگر عملیات‌های فلسطینیان در کرانه باختری ۲۳ صهیونیست دیگر زخمی شدند که حال برخی نیز وخیم اعلام شده است.

از سوی دیگر، صدها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست از ساعتی پیش به شهرک حواره در جنوب نابلس یورش بردند.

شهرک‌نشینان اشغالگر خسارت سنگینی به خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان وارد کردند.

شبکه عبری زبان کان شمار شهرک‌نشینان صهیونیست در جریان حمله به شهرک حواره را صدها نفر اعلام کرده و این حمله را بی‌سابقه خوانده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که تا این لحظه ۹۸ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به شهرک حواره زخمی شدند.

روز یکشنبه همچنین منابع محلی از شهادت شیخ سامح الاقطش شهروند ۳۷ ساله ساکن شهرک زعتره در نابلس به ضرب گلوله شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی خبر دادند.

در حمله صهیونیست‌ها به شهرک حواره در نابلس نیز تا این لحظه بیش از ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند.

ظهر امروز، منابع فلسطینی از شلیک گسترده شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسیطینیان در منطقه «عصیره القبلیه» در نابلس اشغالی خبر دادند.

بر اساس منابع مذکور، جوانان فلسطینی نیز فراخوانی برای تجمع به منظور مقابله با راهپیمایی شهرک نشینان صهیونیست در جنوب نابلس صادر کرده اند.

این در حالی است که طی دو عملیات ضد صهیونیستی در اراضی اشغالی، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بر همین اساس، منابع عبری اعلام کردند که یک مبارز فلسطینی به سمت خودرو گشت نظامیان صهیونیست در شهرک تقوع در جنوب بیت لحم شلیک کرده است.

این عملیات‌های ضد صهیونیستی پس از آن انجام شده است که در تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

گفتنی است، پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینیان درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمین گاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.